פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנת טכנאי לבירור וחיוב ב-300 ש"ח למרות שלא עשה שום דבר נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים כתובת:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים קבעתי עם חברת הוט שישלחו נציג לבדוק אפשרות להזיז את נקודות החיבור לאינטרנט בבית.
שאלתי בטלפון את החברה: כמה עלי לשלם מראש? בכמה יחייבו אותי בתשלום על השינוי? והם ענו: כשיבוא הטכנאי נדע.
ואכן הגיע הטכנאי. נתן הסבר וטען שזה מסובך. אמר לי על 2 אופציות שקימות.

נתן אופציות בע"פ. ולא עשה שום דבר מעבר.
לפני שיצא ביקש שאחתום על כך שהיה פה.
חתמתי.
כעבור חודש ראיתי שחייבו אותי על 300 ש"ח. בשיחה עם החברה התברר שהוא טען שהוא תיקן והזיז.
בקשתי שישלחו נציג שיראה שהוא לא לתיקן ולא הזיז שלום.
הם סירבו ואמרו שאני חתמתי על מסמך שהוא תיקן.
אני לתומי חתמתי על דף ולא קראתי כיוון שסמכתי על דברו של הטכנאי שמסתבר ששיקר.
כספי סוג הנזק :
החזרת 300 ש"ח. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה