פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב יתר למרות פסיקה של גב מירב שטרוסברג ממשרד התקשורת עם פניות ציבור הוט לטובתי. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏ספטמבר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתחילת אוגוסט התלוננתי על חיובי יתר שגויים ,לאחר פניה לאתר ולמשרד התקשורת הוסכם שאקבל זיכוי של 322 שח כולל מע"מ ואכן בחשבונית שקיבלתי בתחילת ספטמבר קיבלתי זיכוי של 322 ש"ח אבל מייד כמה שורות מתחת חוייבתי שוב (בטעות איך לא} ב 278 ש"ח !! פניתי שוב ושוב להוט והם טוענים שהעניין ייבדק ולא חזרו אלי עד עכשיו .למותר לציין שפניתי שוב למשרד התקשורת כדי לקנוס את הוט ואני מתכוון לתבוע את החברה בבית המשפט על עוגמת הנפש שנגרמת לי מדי חודש בחודשו ( אני מגובה במסמכים ממשרד התקשורת והקלטת השיחות עם נציגי פניות ציבור של החברה.
1000 שח סוג הנזק :
פיצוי כספי על עוגמת הנפש והטרטורים החוזרים ונשנים ובזבוזי הזמן הכרוכים בכך בסכום של 1000 שח פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה