פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ולא חוזרים אליי עם הניתוק נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏08 ‏אוקטובר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
פאר 35\4, חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
קודם כל, זיכויים שלא קיבלתי. חודש שעבר חוייבתי 50 שקלים יותר ממה שהובטח לי, לכן הובטח לי זיכוי של 50 שקלים. בנוסף לכך, בחודש ספטמבר ביקשתי להקפיא את המנוי שלי לשבועיים ובסוף השבועיים גיליתי שהוא בכלל לא מוקפא. פניתי לשירות ושתי הבעיות האלה ידועות להם. הובטח זיכוי גם על התקופה הזאת. אחרי הכל החיוב הקרוב שלי בחברת הוט 389 שקלים (!!!!!) על מה ולמה? המחיר שהובטח על ידיי הנציג היה 300 שקלים, לאחר מכן התברר שזה קצת יותר אבל עם כל הזיכויים לא ייתכן שזה מגיע לסכום כזה!

הכי חשוב. שלחתי אישור ניתוק דרך אתר נתק בתאריך 21.9. עדיין לא יצרו איתי קשר וכלום. אישור שליחה נמצא אצלי בדואר, הפקס נשלח. הבעיה בחברה. זה הגיוני שצריך לחכות 17 יום (טוב נוריד את החגים, אבל עדיין לא ייתכן) בשביל שיחזרו אליי עם ניתוק???
שיחות מוקלטות עם השירות ומיילים מאתר נתק אוכל להעביר אם צריך
אני חיילת בודדה וזה מאוד מתסכל לקבל כל חודש חיוב שכזה ולגלות דברים חדשים כל פעם, ואחר כך להמתין על הקו שעתיים עם שירות לקוחות שבסוף מבטיחים לי שיטפלו בהכל הפעם, ובסוף כלום.
תודה רבה ומקווה שתוכלו לעזור
כספי סוג הנזק :
זיכוי וניתוק פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה