פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים ושקרים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
אמא שלי אשה פנסיונרית שמאז שהחליטה להתנתק מהשרות של ההקלטה (שאין לה מושג מה זה) חייה הפכו לגיהנום. לפני כחודש וחצי דיברנו עם נציגה של הוט והיא הבטיחה שיחליפו לה את הממיר המקליט בממיר אחר, התבקשנו לשלם עבור השרות כ 200 ש"ח לאחר דין ודברים הוחלט שלא נשלם, אך לאחר כמה זמן אנחנו מגלים שכן חוייבנו בכסף, למרות שהיו בעיות עם הספקת המכשיר. לאחר שיחה נוספת עם תהלין נציגה בהוט הבטיחה שישלחו לנו מכשיר HD המכשיר "החדש" שאמא שלי קיבלה לא היה תקין ביקשנו שיחליפו אותו למכשיר אחר כמובן שביקשו כסף ולאחר מכן אמרו שלא צריך לשלם. אתמול אמא שלי קיבלה מכשיר שכמובן הוא לא HD אלא מכשיר ישן מאד (שאת זה אמרה גם ויקי נציגת השרות אתמול) ועכשיו הם רוצים לחייב אותה שוב למרות שלא שלחו מכשיר מתאים. היום בבוקר אני מגלה במייל שמחייבים אותה 198.3 ש"ח על התקנת ציוד (מיותר למציין שאף אחד לא התקין כלום).
ועוגמת ונפש סוג הנזק :
מכשיר HD תקין וזיכוי מלא על כל החיובים. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה