פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נציג השירות משקר ומבטיח שחבילה שהטבה מתבטלת אוטומטית - בהוט מסרבים לזכות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26/4/2015 בוצעה במנוי הטבה על ערוץ ויוה+ למשך 4 חודשים, לאחר שביקשתי לקבל הטבה לאימי שצופה בערוץ.
תוקף ההטבה הסתיים ב- 26/8/2015

בחודש אוקטובר 2015 אימי קיבלה בדואר את החשבונית שתקפה עד 15/09/2015 וגיליתי שבוצע חיוב בעבור תקופה של 26/08/2015 עד 15/09/2015 בעבור ערוץ ויוה+

נציג השירות שסיפק את ההטבה הבטיח שהערוץ ינותק אוטומטית לאחר ארבעה חודשים ללא צורך לפנות לשירות הלקוחות.

בחודש אוקטובר (השיחה הראשונה שבוצעה בחודש אוקטובר 2015) פניתי לחברת הוט וביקשתי לברר מה פשר החיוב, שהרי נציג השירות הבטיח שהערוץ יבוטל אוטומטית ולא יגרור תשלום נוסף.
ביקשתי שיזכו אותי (בעבור 26/8/2015 ועד מועד פנייתי לחברת הוט בחודש אוקטובר) על החיוב בגין ערוץ ויוה+ ובנוסף ביקשתי לבטל את הערוץ לאלתר.

נציגת השירות הבטיחה שתאזין לשיחה ותזכה אותי על התקופה המדוברת שבה הערוץ היה פעיל למרות שנציג השירות הבטיח שיבוטל אוטומטית.

לאחר יותר משני ימי עסקים לא חזרו אליי מהוט ופניתי שוב בתאריך 12/10/2015 , נמסר לי שיחזרו אליי למספר שמסרתי במהלך השיחה בשעות הקרובות של היום ולא חזרו.

ב-12/10/2015 התקשרתי שוב למוקד השירות בסביבות השעה 15:00
והנציגה טענה שאין מקום לזיכוי גם אם נמסר לי על ידי נציג השירות שהערוץ יבוטל אוטומטית מכיוון שהערוץ היה פעיל ("מאוד הגיוני").
בשיחה זו הנציגה סרבה להקשיב להקלטת השיחה שבוצעה ושוב חזרה וטענה שאין מקום לזיכוי.



הונאה כספית סוג הנזק :
זיכוי בגין הונאת מכירות טלפונית פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה