פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטרדות טלפוניות נושא התלונה:
הרש איילת שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחמש שנים גרתי עם שותפה בדירה והתחברנו לכבלים דרך חברת הוט.
לאחר כשנה עברנו לגור בנפרד. שותפתי המשיכה עם המנוי של החברה ואילו אני התנתקתי מהם לגמרי (מסיבות שלא יפורטו כאן..)
מאז (5 שנים!!!!) ועד היום!!! בכל פעם שיש בעיה אצל שותפתי לשעבר בכבלים/ מעבר דירה/ הפסקת מנוי אני מקבלת מחברת הוט טלפונים בלתי פוסקים ויש לציין שמטרידים. בכל פעם ופעם נאמר להם בצורה הכי ברורה, בהירה וחד משמעית שיש למחוק את מספר הטלפון שלי מהמנוי הזה. ובכל פעם החברה ממשיכה להתקשר.. שוב ושוב.
בשבוע האחרון, קיבלתי מהם לא פחות מחמישה טלפונים ובכל פעם הובטח לי שמספר הטלפון שלי יוסר מהמחשב.. וחוזר חלילה.

הטרדות אלו כבר אינן נסבלות ורגע לפני תביעה בבית משפט אני דורשת לקבל התנצלות מהחברה שפשוט מבזה את עצמה בכל פעם מחדש.
היום ביקשתי מהנציגה שהתקשרה אלי שתקליט את השיחה ותשובתה היתה "אוי תעשי לי טובה". אם זה היחס שלכם.. חבל כי התביעה בדרך..
איילת
עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה