|
|
|
|
|
|
אי טיפול של נציגת שירות לקוחות |
נושא התלונה: |
יום חמישי 31 דצמבר 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תל אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בחודש אוקטובר 2015 הקפאץי את המנוי לטריפל עקב שיפוץ דירתי, לאחר כחודש ויומיים הזמנתי באמצעותכם טכנאי להעתקת נקודות החיבור.
משהתקבל החשבון החודשי, נוכחתי לדעת שחוייבתי גם בגין שימוש בטריפל גם עבור מועד שהוקפא. בפנייתי למחלקת שירות לקוחות לקיזוז העלות בהתאמה, נענתי כל המנוי לא הוקפא כלל, (טענה שאינה נכונה כלל), לנוכח התעקשותי, הבטיחה נציגת השירות לערוך בדיקה חוזרת ולחזור אלי להמשך טיפול. לצערי עד כה לא נענתי על ידה ו/או ע"י כל נציג מטעמכם. אודה לתשובתכם
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיקוי כספי בהתאם למס ימי ההקפאה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|