פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי טיפול של נציגת שירות לקוחות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏31 ‏דצמבר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש אוקטובר 2015 הקפאץי את המנוי לטריפל עקב שיפוץ דירתי, לאחר כחודש ויומיים הזמנתי באמצעותכם טכנאי להעתקת נקודות החיבור.
משהתקבל החשבון החודשי, נוכחתי לדעת שחוייבתי גם בגין שימוש בטריפל גם עבור מועד שהוקפא. בפנייתי למחלקת שירות לקוחות לקיזוז העלות בהתאמה, נענתי כל המנוי לא הוקפא כלל, (טענה שאינה נכונה כלל), לנוכח התעקשותי, הבטיחה נציגת השירות לערוך בדיקה חוזרת ולחזור אלי להמשך טיפול. לצערי עד כה לא נענתי על ידה ו/או ע"י כל נציג מטעמכם. אודה לתשובתכם
כספי סוג הנזק :
זיקוי כספי בהתאם למס ימי ההקפאה פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה