פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהסכם נושא התלונה:
פרץ יניב שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
הזמנתי שירותי טלויזיה מול חברת הוט. סיכמתי עם נציג המכירות על מממירים מסויימים. בפועל כשהגיע הטכנאי הוא סירב להתקין לי את הממירים. יצרתי קשר מספר פעמים לאחר מכן עם אותו נציג מכירות ששלח אלי שוב טכנאי. בפעם השניה הגיע שליח עם ציוד לא תואם להזמנה. יצרתי שוב קשר עם הוט ואמרו לי שהם מעבירים זאת לשיחת מנהל שעד היום לא יצר עימי קשר.
הפסדתי 2 ימי עבודה ושעות בטלפון.
אני דורש פיצוי הולם על הזמן וימי העבודה שבזבזתי.
אודה להתייחסותכם.
יניב
בזבוז זמן סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה