|
|
|
|
|
|
שירות לקוי והתקנה לא מקצועית |
נושא התלונה: |
מור שי |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בשבוע שעבר ביום ג' ה2 לחודש פברואר ,הגיע איש תשתיות שלכם לחבר אותי בביתי הפרטי לשרותי האינטרנט. לא ברור מדוע החליט למקם את קופסת החיבורים שלכם בתוך ארון הבטון של מיכלי הגז!
מדובר בבית חדש וחברת הגז לא מוכנה בשום פנים להניח לנו בלוני גז עקב מחדל בטיחות (לדבריהם) הנובע כתוצאה מהמיקום של קופסת החיבורים שלכם .
,מאז אני בשיחות חוזרות עם קשרי לקוחות שלכם ,שלאחר "מאמצים רבים" תיאמו לי איש תשתיות שיבוא היום בבוקר יום א' 7/2
הסתבר שהאיש שהגיע הוא לא איש תשתיות ולמרות שהדגשתי כמה וכמה פעמים בפני הנציגים שלכם ,שלחו אלינו טכנאי התקנות שהיה במקום ולדבריו אינו מסוגל לבצע את העבודה וכי יש לשלוח איש תשתיות מטעמכם.
לדעתי אין צורך לציין עד כמה רבה עוגמת הנפש שנגרמת לנו ,עקב כך שאספקת הגז לביתנו מתעכבת כשבוע בעקבות המחדל שלכם.
נמאס לי לרדוף אחרי נציגיכם בטלפון ולהמתין שעות למענה ולשיחות שלעיתים אף מתנתקות.
מבקש שמישהו יטפל בבעיה שלנו בדחיפות ,וששישלח לביתי עוד היום איש תשתיות שיוציא את קופסת החיברוים ממתחם בלוני הגז!
|
בזבוז זמן |
סוג הנזק : |
איש תשתיות שיגיע וישנה את מיקומה של קופסת החיבורים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
hot |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
HOT |
פתרון: |
|
|
|