|
|
|
|
|
|
אי עמידה בהסכם שרדוג / מכירה של טריפל |
נושא התלונה: |
יום שלישי 15 מרץ 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך 15/03/2016 בוצעה שיחה למוקד על מנת לשדרג את המהירות גלישה במנוי טריפל + ספק שברשותי בהבטבה של חברת אלביט
בשיחה עם הנציגה הודיה סוכם על מחיר כולל של 290 ש''ח ( אינטרנט וספק 30M+ טלפון 500 דק' + טלויזיה כל הערוצים פתוחים)
נאמר כי הכל יעודכן והערוצים יפתחו
לאחר יומיים שלא היה שינוי בערוצים ובגלישה נעשתה שיחה מול רינת נציגה בשירות שאכן בדקה וטענה כי עכשיו הכל ייפתח והמחיר יהיה 290 ש''ח. ביקשתי העתק למייל של העסקה
לאחר שיקבלתי את סכום העסקה - הסכום היה שונה ממה שסוכם ועמד על 360 שח''- בשיחה בהולה מול הנציגה פאטמה / חוסן שבדקו והאזינו לשיחה ואכן הסכום שוכם הינו 290 ש''ח, השיחה הועברה למנהלת השירות לקוחות בשם אימאם והובטח כי יחזרו אליי לעדכון ההטבה בהתאם - עד כה לא יצרו קשר ומנסים להתעלם ממה שסוכם מול 2 נציגות .
|
כספי |
סוג הנזק : |
עמידה בהסכם שסוכם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
hot |
שם ותפקיד: |
פנייתך התקבלה בברכה וטופלה |
תגובה: |
HOT |
פתרון: |
|
|
|