פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור טכנאי שהוזמן לצורך התקנת ציוד . נושא התלונה:
קרוק אירינה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏15 ‏מאי ‏2016 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני, אירינה קרוק ת.ז. 306591181 מבקשת להגיש תלונה נגד חברת הוט .
בתאריך 11/05/16 סגרתי מול נציגת מכירות סימונה מחברת הוט חבילת טריפל ,
שתותקן בשד' צהל 11/18 בקרית ים .
החבילה מיועדת להורים שלי, קשישים בני 80 , ניצולי שואה .
בזמן עריכת חוזה זה מסרתי לחברת הוט את הפרטים שלי הכוללים את הטלפון הנייד שלי
שמספרו 054-6090805 ואת הטלפון בבית הורי 04-8743051 , וציינתי שהם לא מדברים עברית .
נציגת הוט קבעה לנו מועד התקנה לתאריך 15/05/16 בשעות 7.30-10.00 . הודעתי להורים שיישארו בביתם וימתינו לטכנאי .
ביום ההתקנה המיועד 15/05/16 בשעה 11.30 אני מקבלת שיחה מאחראית התקנות של חברת הוט שהתקשרה להזכיר לי שההתקנה שלנו נקבעה למחר, 16/15/16 בשעות 13.00-16.00 .????
כששאלתי מדוע לא הודיעו לי לפני המועד שההתקנה תדחה למחרת , אמרו לי שכנראה היה שיבוש במערכת .
ההורים שלי , קשישים, לא דוברי עברית ואינם בקו הבריאות, לא ידעו שיש להוט שיבוש במערכת (שעליו דיווחה נציגת הוט) וחיכו לטכנאי בביתם.
לפי חוק הטכנאים, מגיע לצרכן פיצוי אחרי שעתיים של איחור הטכנאי ובתנאי שלא עודכן על ידי החברה המספקת שרות (במקרה זה הוט ). ועל איחור זה תלונתי על הוט .

והתחיל סבב שיחות, הבטחות ושינויי גרסאות מצד הוט :
1 . טענו שאני טעיתי .אני דרשתי לבדוק הקלטות . אחרי בדיקת ההקלטות אומתה גרסתי.
2. לאחר מכן הציעו פיצוי של 10 ₪ , שזה מבזה מבחינתי.
3. למחרת ההצעה שלהם עלתה ל-100 ₪ . וביקשתי לדבר עם מנהל שיש לו סמכויות להחליט .
4. ביום 17/05/16 התקשר אליי נציג שהציג את עצמו כמנהל (מחמוד לפי זכרוני) וביקש זמן לבדוק את הפרשה . הבטיח להתקשר תוך יומיים . אמרתי לו שאני זמינה לקבלת שיחות טלפון עד 17/05/16 או מ-25/05/16 כי אשהה בחו"ל . הנציג הבטיח לחזור אליי ב- 25/05/16 .
5. מחמוד (לפי זכרוני ) לא חזר אלי כפי שהבטיח בתאריך 25/06/16 . לכן פניתי אל חברת הוט בפעם המי יודע כמה... ושוב פעם נאלצתי לספר את כול ההתרחשויות מהתחלה וגם הפעם ניסו לשלול את טענותיי , ואז דרשתי שוב שיחה עם אחראי .
6. בתאריך 29/05/16 שוחחתי עם אורית (שהיציגה את עצמה כאחראית ) והגענו להסכמה שחברת הוט תפצה אותנו ב-600 ₪ שאקבלו בחודש הבא .
הסכמתי להצעה כי רציתי לסגור את העניין בשקט וחשבתי שזה פיצוי הוגן על עוגמת הנפש .
7. בתאריך 31/05/16 קיבלתי שוב שיחה מהוט עם בקשה להסביר מדוע מגיע לי זיכוי . אמרתי שיבררו במערכת שלהם כי סבלנותי פקעה .
8. השיא של פרשה היה כשבתאריך 07/06/16 התקשר אליי נציג הוט (הציג את עצמו כאחראי על זיכויים בשם מדחת) וטען גרסה חדשה : שהם שלחו הודעה לטלפון 050-8273197 לפני ההתקנה על כך שהמועד נדחה , ובעקבות כך לא מגיע לנו שום פיצוי .
אני לא יודעת מאיפה יש להם את המספר הזה, אבל הוא בוטל לפני 5 שנים ולא שייך לי יותר ובזמן עריכת החוזה לא מסרתי את המספר הזה להוט . ניסיון נוסף של הוט לברוח מאחריות .
עוגמת נפש סוג הנזק :
תשלום פיצוי לצרכן על איחור בהגעת טכנאי ביממה פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
פנייתך התקבלה בברכה HOT שם ותפקיד:
פנייתך התקבלה בברכה HOT תגובה:
פנייתך התקבלה בברכה HOT פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה