|
|
|
|
|
|
אי רצון של נציגי החברה לתת מענה לבעייה הקיימת |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 10.07.16 לאחר שסגרתי עם חברת הוט על עסקת טריפל, הגיע טכנאי על מנת לחבר תשתית אינטרנט. בניסיון רב לגלוש באינטרנט אך ללא הצלחה, יצרתי קשר עם תמיכה טכנית פעמיים ולא קיבלתי שום פיתרון. למחרת התקשרתי לחברה פעמיים על מנת לבצע ניתוק וגם זה ללא הצלחה. הנציגה אחרונה שיצרה איתי קשר הפתיחה לחזור אלי בערב לא חזרה. אשמח מאוד לקבל עזרה על מה או לקבל שירות תקין או לבצע ניתוק כפי שצריך.
|
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
HOT |
שם ותפקיד: |
HOT |
תגובה: |
HOT |
פתרון: |
|
|
|