פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

אני לקוחה מזה שנים בהוט,בד"כ ובאופן יחסי אני מרוצה מהשירות,
לפני מס חודשים הזמנתי טכנאי על מנת לתקן את התקלות בממירים וביקשתי להעביר את הממיר בחדר לסלון על מנת שבסלון יהיה ניתן להקליט.
לאחר שהטכנאי שירות הלך מתברר כי הוא השאיר את הממיר בחדר תלוי באוויר, וכי את הכבלים שנמצאים במרפסת השאיר פתוח ולא סגר כמו שאמור להיות מה שגורם לסכנה לכלב שלי, ולילדים,
שחלילה אם הגיעו בזה יתחשמלו.
הזהרתי את בני הבית שלא יתקרבו לזה, ואת הממיר בבית סידרתי.
לאחר מס שבועות שברצוני יושבת בסלון ורוצה להקליט סדרה מתברר כי הממיר שברשותי לא מקליט סדרות.
התקשרתי אל מוקד שירות טכני והסברתי לאיה מצוות מיטל כי הממיר שנמצא ברשותי הוא לא מקליט כמו שצריך, ולא מקליט סדרות ואבקש שיגיע מישהו ויחליף את הממיר לממיר שמקליט את התוכניות כסדרה (יש ממירים גם לא HD שמקליטים מניסיוני הרב בהוט)
טענה בפניי כי זה נחשב לשדרוג, הוסבר כי איני רוצה לשדרג וברצוני להחליף את הממיר לאותו ממיר רק מקליט סדרות!
לאחר ויכוח שנמשך קרוב לעשר ד'ק שבו אני מבקשת אחראית נאמר לי ע"י איה שהיא אחראית על הנושא הזה.
הוסבר כי אני מבקשת אחראית של השירות הטכני לאחר התחמקויות רבות של הנציגה להביא לי מנהל שירות הצלחתי להביא שהיא מצוות מיטל,
ביקשתי לדבר עם מיטל אך לאחר המתנה הוסבר לי כי זה לא במחלקת הטכני ורק במחלקת שירות ואם אני רוצה מנהל שאבקש מנהל מהשירות
הוסבר כי אני רוצה מנהל של הטכני!!
ביקשה לדעת מדוע הוסבר כי אני רוצה לדבר עם המנהל וכי אני לקוחה זה חלק מהשירות שמגיע לי!
הסבירה שהיא לא יכולה להעביר בלי סיבה מספיק מוצדקת הוסבר כי אני רוצה לדבר עם מנהלת ולהתלונן על השירות הלקוי,
אך לצערי ברקע פתאום שמעתי "איה לא להעביר את השיחה"
פה זה שלב שכבר הייתי מזועזעת מהשירות, והסברתי לאיה שאני מאוד מאוד מזועזעת מהשירות ולא מאמינה שזו הצורה שאני אמורה לקבל שירות
ואבקש מייל/פקס של פניות הציבור וגם זה לקח קרוב לחמש ד'ק שהיא אומרת לי דקה אני מחפשת לך אך לא נמצא דבר.
לאחר מכן מצאתי באתר והסברתי לה שכבר מצאתי באתר ואסתדר ואפנה לשירות כמו שביקשה.
לאחר מס דק התקשרה אלי נציגת שירות מצוות סיון אני לא זוכרת את שמה.
שבאמת הייתי קצת יותר סבלנית מהקודמת והסברתי לה את הבעיה בשנית.
וכמו שנאמר לי וכמו שחשבתי מלכתחילה כי הבעיה היא בטכני ומי שצריך להחליף לי את הממיר זה הטכני ולא השירות!
ואז עלו מים עד נפש!!!!!!!
והוסבר שאיני חוזרת למוקד הטכני וכי המוקד שירות והטכני יסתדרו בעצם אני רוצה לקבל שירות!!
הנציגה באמת העלתה אותי למוקד הטכני בשיחת ועידה והסבירה בפניהם את הבעיה
אותה נציגה בטכני הפעם שינתה את הנושא והתחילה להגיד לי לעשות כל מיני הגדרות הוסבר לה שכן ניתן להקליט אבל ידני ולא הקלט סדרה כמו ברוב הממירים ושוב חזרנו לנושר שדרוג הממיר !!!
שוב אותה הסאגה אותם העצבים !
לאחר שהתייאשתי ביקשתי לקבל את אותו הממיר רק חדש !!!
הסבירה כי שולחת לי את זה עם שליח הסברתי שלא אתקין בעצמי ואני רוצה טכנאי שיתקין.
אמרה את לא בבית אשלח לך שליח נאמר כי אני יכולה להגיע הביתה בכל רגע נתון רק שתאמר לי מתי מגיע הטכנאי.
לאחר המתנה נאמר לי "תיראי אם אין תקלה בממירים והטכנאי מגיע רק לתקן כבלים את תחויבי"
ביקשתי שתעביר לי את זה בפקס והיא טענה "השיחה מוקלטת אין צורך בפקס זה נוהל החברה"
נאמר אם זה נוהל זה אמור להיות רשום ואני רוצה לראות את זה רשום.
אך הסבירה והעבירה שוב ושוב כי היא לא יכולה להעביר את זה בפקס
ואז נזכרתי בכבלים שבחוץ ונאמר לה את יודעת מה?
אני רוצה טכנאי שיסדר את הכבלים שהשאיר בחוץ ועל הדרך שיביא לי ממיר.
אך היא חזרה שוב פעם אם זה רק כבלים את תחויבי.
ואז הסברתי לה שאם מישהו ייפגע מהכבלים מי ייקח על כך אחריות?????????????
הסכימה לשלוח אלי טכנאי שאלתי אם הוא יכול לקחת את הממיר שבסלון את החדש להשים במרפסת ואת מה שבמרפסת להשים בסלון
"כשהוא יהיה בדירה תבקשי מה שאת רוצה".

איני יודעת מדוע השירות שקיבלתי הוא כ"כ מייגע ומתיש והייתי אומרת גם קצת מבייש את מוקדי השירות בישראל,
בכל מקום ידוע כי החוק אומר שמבקשים מנהל שירות ניתן עד 48 שעות לקבל מנהל שירות
גם אם הייתי מקבלת את אותה התשובה ממנהל השירות הייתי נרגעת יכול להיות אבל השיטתיות והמגמתיות לא לתת מנהל שירות והצעקה ברקע "איה אל תעברי את השיחה"
זה משהו שמבחינתי מזעזע ולא מתקבל באף מוקד שירות כזה או אחר.
יום ראשון אמור להגיע אלי טכנאי לתקן את הלקויים אשמח לקבל ממכם תשובות
מדוע לא קיבלתי מנהל?
מדוע אני כלקוחה אמורה לשמוע ברקע את מה ששמעתי?
מדוע אני צריכה לעבור בין מוקד למוקד?
מדוע זה נחשב לשדרוג?
מדוע היא אמרה שאני יחויב?
מה קורה לגביי הכבלים מצ"ב תמונה.

אשמח לקבל תשובות באופן המהיר והיעיל ביותר
אודה מראש על הנעשה
המשך יום טוב,
שני חבני
בזבוז זמן,עלבון סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
HOT תגובה:
HOT פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה