פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שימוש באמצעי תשלום ללא אישור+מנהל לא חזר לפי התחייבות של 24 שעות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏29 ‏דצמבר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
ב-22.12 הצטרפתי לשירותי טריפל למנוי קיים.
עד ה-22.12 היה הסכם לשירותי הטלוויזיה בלבד.
לאחר הוספת השירותים לא עודכנתי שהחיובים של האינטרנט + טלפון יחוייבו בכרטיס אחר ולא באותו כרטיס אשראי שמשלם את הטלוויזיה. האם הוט יכולים להשתמש בכרטיסים קודמים שמופיעים במערכת ללא אישורי לעסקה חדשה שבוצעה?
ברצוני לציין כי קיבלתי מייל מהוט שיש בעיית תשלום בכרטיס האשראי, יצרתי קשר במיידית להסדרת העניין. בשיחה מולם התברר שהם חייבו כרטיס ישן שבוטל שנמצא אצלם במערכת משכבר הימים.
אישרתי שהם יכולים לחייב את הכרטיס שמופיע במערכת ושאלתי מדוע מלכתחילה הם ניסו לחייב כרטיס אשראי ללא אישורי? האם מדובר בתהליך תקין?
עודכנתי שיש בעייה כלשהי במערכת הוט ולכן לא ניתן היה לצרף את חיוב האינטרנט+טלפון לכרטיס הקיים וביקשתי שמנהל יחזור אליי בדחיפות להסדרת העניין.
במקום שמנהל יחזור אליי- נותקתי משרותי האינטרנט והטלפון ועד כה לא קיבלתי טלפון ממנהל למרות שלא עמדו בהסכם שמנהל יחזור עד 24 שעות.
ברצוני להדגיש שאני מנויה בהוט משנת 2005 וממש עצוב שזה מנגנון שימור הלקוחות שמתבצע בחברה שלהם.
מעוניינת להמשיך בהליכים משפטיים על התנהלותם שאינה הולמת בעליל.
עלבון, זלזול סוג הנזק :
תביעה- מעוניינת להמשיך בהליכים משפטיים פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
hot שם ותפקיד:
hot תגובה:
hot פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה