פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאת לקוחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב, ביום ראשון 30.1.17 פניתי לחברת הוט בעקבות הודעת SMS שקיבלתי בנושא חבילת הטלויזיה. סגרתח איתם על מחיר חדש, גבוה יותר מהמחיר של השנה שעברה והדגשתי מספר פעמים שאני מסכים לעלות החדשה בתנאי שאשאר עם החבילה הקיימת. הנציגה הסכימה ואישרה מספר פעמים כי החבילה אכן תישאר.
לאחר כשבוע גיליתי במקרה כי הוט הסירו מהחבילה את ערוצי ה VOD, פניתי להוט ועדכנתי אותם בסיטואציה. הועברתי אל קשרי לקוחות שלא הצליחו לסייע ואמרו שיחזרו אלי כעבור 24 שעות. חזרו לאחר 6 ימים ואמרו שהנציגה הראשונה שדיברה איתי ב 30.1 טעתה בתום לב וכי ה VOD לא יושב. ביקשתי שיאזינו להקלטות של כל השיחות האחרונות שלי מול הנציגים השונים, הנציגה ששוחחה איתי אמרה שתבדוק איך אפשר לפצות ותחזור אלי. לאחר כשעה קיבלתי SMS שאומר שנקבע לי ניתוק מנוי לתאריך 21.2.17.
לא ברורה לי ההתנהלות הזו של חברה כ"כ גדולה וההתעלות הטוטאלית מבקשות לקוחותיה. אני סבור ובטוח כי החברה נוהגת באותו האופן בלקוחות נוספים.
אודה לבדיקתכם.
ניר מזרחי, 0548071173
עוגמת נפש סוג הנזק :
השבה למצב קודם פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
hot שם ותפקיד:
hot תגובה:
hot פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה