פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרים והטעיית לקוחות בהליך ניתוק מהוט נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏16 ‏מאי ‏2017 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
בקשה להתנתק משירותי הטלוויזיה של חברת הוט מה16.5.
רציתי להתנתק כבר לפני חודש אבל נמסר לאמא שלי על ידי אחת הנציגות שאין אפשרות כזאת וצריך לחכות ל16 לחודש.
התקשרתי ב16 לחודש ומה שנמסר לי זה שתהליך ההתנתקות אורך יומיים מה שסותר לחלוטין את מה שנמסר לאמי.
לצערי אמא שלי לא הקליטה את השיחה , ומה שנמסר לי זה שכנראה משהי מהשירות לקוחות עשתה טעות.
הבקשה הייתה בגדול להתנתק משירותי הטלוויזיה ולהשאר בשירותי האינטרנט אך אני במלחמות איתם החל מאותו יום שלישי (16.5).
אמרו כמובן שתוך 48 שעות יחזרו אלי להשלים את הליך הניתוק וכמובן שזה לא קרה.
התקשרתי בעצמי ביום שישי ונאמר לי שיחזרו אלי ביום ראשון.
והגיע היום המיוחל יום ראשון , חזרו אלי בזמן שהייתי בשיעור, כמובן שיצאתי מהכיתה על מנת לענות ( תהליך שלקח 10 שניות) וכבר הספיקו לנתק את השיחה.
השארתי את מספר הטלפון שלי במערכת כדי שיחזרו אלי ( תוך שעתיים כמובטח) , חזרו אלי אחרי 3 שעות וכשעניתי הקו פשוט מוחזק ( אף אחד לא מדבר ).
לי כבר נמאס מהחברה הזאת שלוקחת המון מזמני בתור סטודנט. מיותר לציין שעוגמת הנפש בגלל הזלזול שנגרמה בכל הסיפור לי ולאמא אין לתאר אותה
ברשותי רוב ההקלטות של כל ההבטחות שלא קויימו
לא אהסס לגשת להליך משפטי במידת הצורך
עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
hot שם ותפקיד:
hot תגובה:
hot פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה