|
|
|
|
|
|
אי מתן שירות וטיפול בתקלה |
נושא התלונה: |
דוד סיון |
שם/כינוי: |
אזור הדרום |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום שמי סיון ואני פונה אליכם לאחר מס' פניות לחב' הוט על תקלות חוזרות ונישנות של אי אספקת השירות (יש לי טריפל) כל חודש יש לי תקלה כזו או אחרת והתשובה שלהם חוזרת על עצמה שזה יטופל וממש לא מטופל, עד היום הייתי סובלת מניתוק כללי בבית לימים שלמים וכיום אני סובלת מבעיות קליטה בממירים ולאחר שפניתי לכל מנהלי המחלקות תשובתם הייתה שאני צריכה לשדרג את הממירים שלי וכמובן שלהוסיף 120₪ לתשלום החודשי.
האם 480₪ לא מספיקים בשביל לקבל שירות ואיכות צפייה טובים?!?!
אבודת עצות ומרגישה שאין מי שיעזור לי בבעיה, חשוב לציין שמבחינתם כל פעם שישנה תקלה אני יתקשר טליהם כמובן שצריכה להיות בבית ונציג יעזור לפתור את התקלה.
האם זה שירות?!?!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
HOT |
שם ותפקיד: |
HOT |
תגובה: |
HOT |
פתרון: |
|
|
|