פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות וטיפול בתקלה נושא התלונה:
דוד סיון שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום שמי סיון ואני פונה אליכם לאחר מס' פניות לחב' הוט על תקלות חוזרות ונישנות של אי אספקת השירות (יש לי טריפל) כל חודש יש לי תקלה כזו או אחרת והתשובה שלהם חוזרת על עצמה שזה יטופל וממש לא מטופל, עד היום הייתי סובלת מניתוק כללי בבית לימים שלמים וכיום אני סובלת מבעיות קליטה בממירים ולאחר שפניתי לכל מנהלי המחלקות תשובתם הייתה שאני צריכה לשדרג את הממירים שלי וכמובן שלהוסיף 120₪ לתשלום החודשי.
האם 480₪ לא מספיקים בשביל לקבל שירות ואיכות צפייה טובים?!?!
אבודת עצות ומרגישה שאין מי שיעזור לי בבעיה, חשוב לציין שמבחינתם כל פעם שישנה תקלה אני יתקשר טליהם כמובן שצריכה להיות בבית ונציג יעזור לפתור את התקלה.
האם זה שירות?!?!
עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
HOT תגובה:
HOT פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה