פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה וזילזול בלקוח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏18 ‏פברואר ‏2018 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני בערך חודש ביקשתי להתנתק מטלוויזיה של הוט. ב6.02 יצרה איתי קשר בחרה בשם תדהר מקשרי לקוחות של הוט ושיכנע אותי להישאר, בגלל שהורידה מחיר ל171 שקל לטריפל . להפתעתי אחרי שבועיים יצר איתי קשר בחור בשם אליאור . ואמר שחוזר אליי בקשר לניתוק . אמרתי לו שעניין טופל ושידרגו אותי בחבילה ובמחיר. לתדמיתי הוא אמר שלא רואה שחבילה שלי השתנתה. לקח לי זמן להוכיח לו שאכן דיברתי עם נציגה וקיבלתי את המחיר (מצאתי שיחה מוקלטת עם הנציגה ושלחתי לו ). והוא חזר אליי אחרי יומיים וטען שהנציגה טעתה ואני לא יכול לקבל את החבילה שהיא הפתיחה . וגם ניסע לדחוף לי החבילה אחרת . הרגשה הייתה כאילו שיש להם תחרות בין נציגים . הרגשתי שהטעו אותי ובזבזתי זמן לשווא . ברצוני לפנות לבית המשפת ולדרוש פיצוי על הטעיה הלקות . וגם לפנות למשרד התקשורת .לפני זה ברצוני לקבל תגובה מהוט . כדי להבין למה לזלזל ולשקר ללקוח
ביזבוז זמן סוג הנזק :
לבקל תגובה ופיצוי מהוט פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה