פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטייה במבצע חבילות של הוט נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ב - 17.7.06 פניתי להוט לאחר שראיתי כי יש להם מבצע "טריפל" הכולל חיבור ל- טלויזיה, אינטרנט וטלפון. סוכם עם נציג המכירות כי הסכום לתשלום יהיה 249 ש"ח כולל הכול (ציטוט) זאת אומרת כולל מע"מ. בדיעבד הסתבר לאחר כחודש כי חויבתי על סכום של 370 ש"ח. פניתי להוט בנסיון לברר מה קרה. כמובן שהועברתי מנציג אחד לשני. במשך 3 ימים אין ספרו טלפונים, שחלקם נותקו העבירו את פנייתי למנהל אחראי בקשרי לקוחות (לאחר שעברתי כבר מספר נציגים) שהסביר לי כי המבצע אינו כולל את שיחות הטלפון אלא רק אינטרנט וטלויזיה. על שיחות אני משלמת בנפרד, והמבצע מתאים למי שלא מדבר הרבה בטלפון. המבצע נקרא קו לייט. ובכן, מעולם לע עידכנו אותי בכך. הטלפון לא נועד להיות עציץ, כשאומרים לי הכול כלול אני מבינה שזה כולל הכול. גם לא נאמר לי שהעסקה לא כוללת תשלום עבור ממיר, ותוספת שדרוג לאינטרנט מהיר 1.5. מגה בתוספת 10 ש"ח. כשאמרתי שאני לא מעונינת במבצע, ובעצם העברה למבצע זה גרמה לי נזק, מאחר והייתי במבצע טוב יותר לפי העברתי לטריפל, אמר לי הנציג כי אין כבר את המבצע. ובמידה ואני מעוניינת להתנתק מהם אני צריכה לשלם קנס של 600 ש"ח. וכי החבילה הזאת היא אם התחייבות לשנתיים. ובכן ליס יש מבצע בעלות 209 ש"ח כולל הכול. הם מעבירים בפקס את ההסכם וללא חתימה לא ניתן לקבל את החבילה. בהוט לא קיבלו את אישורי לכך, ובוודאי שאני לא מעוניינת להיות"סגורה" בחבילה לשנתיים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לקבל את החבילה שהובטחה לי. או חבילה אחרת. לא מקובל פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת HOT שם ותפקיד:
פנייתה של הלקוחה טופלה מולה, בשיחה שנערכה עמה הוסברו לה הנושאים שהעלתה בפנייתה.
חברת HOT תשמח לעמוד לרשותה בכל פניי ושאלה נוספת.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה