פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך לשירות מזעזע. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏31 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
לא ידוע לי כתובת:
לא ידוע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברצוני לעדכן ולספר... שהחברה הנ"ל טרם יזמה איזו פניה מצידה לבעיה שיצרה עבורי (להזכיר לקוחה כרבים שבסוף החודש הכסף שלנו מממן את משכורתם). אני הפסקתי לרדוף אחריהם ולנסות לקבל מהם יחס (דבר שאינו מוכר בחברה) בפעם האחרונה שיצרתי איתם קשר כמו תמיד לא עיניין אותם העוגמת נפש וסבל שגרמו לי ולבני, אלה רק לקבל כסף ומיד!!!
דבר שלא היה בכלל עולה במידה והיו דואגים לשלוח לי טפסים אותם ביקשתי כל כך הרבה פעמים. (היום גיליתי שהם גם משנים את ההיסטוריה שלהם למעקב השיחות או לארושמים הכל היות וכל אחד אומר משהו אחר פעם נציגה אומרת כן אני רואה שפנית הרבה פעמים ופעם מה שנקרא אצלם אחראי משמרת גם רואה מספר פעמים אך רק ממרץ, פעם "מנהל" בשם כפיר רואה רק מאפריל והיום יצא לי להתקשר שוב (לצערי) יש רק ממאי. (עידכון 25-9-2006)
אז חבר'ה היזהרו מחברת הקבלים הוט!!! גרמו לנו נזק כספי ונפשי ואין אצלם צדיק אחד שינסה לפתור את הבעיה (אני אזכיר) שהם יצרו!!!!
כספי סוג הנזק :
שיתחילו לבדוק את עצמם ואת היחס שלהם ללקוחות. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה