פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לקוחות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
"הוט" לא רוצה לקוחות!! או לחילופין - לקוחות מפריעם לה.
היריעה תקצר מלתאר את הזלזול של החברה בלקוחותיה.
תלונה זו, היא אפס קצהו של סידרה ארוכה של תלונות על שירות שהנו מתחת לכל בקורת, תוך ניצול העובדה של לקוח "חצי שבוי" , אשר רק בגלל עיסוקים רבים אינני מתפנה לעבור למתחרה.
ובמקרה זה במה מדובר?
פניתי ב 28.8.06 טלפונית ובקשתי לרכוש ממיר מקליט.
ההתניה היתה שיתאמו עימי זמן נוח להתקנה ולהסברים.
חרף מספר הבטחות של נציגות שירות אחת בשם אתי ושנייה בשם קורין (ואשר באחת הפעמים המתנתי על הקו 22 דקות) שבו הובטח שיתאמו עימי מועד- לא נעשה ולאור זאת הודעתי כי אינני מעוניין ובטלתי הזמנתי.
ביטול זה לא עניין כפי הנראה אף אחד שכן חייבו את חשבוני בעזות מצח וחוצפה.
כל פניותי מאז להשיב לי את כספי נענות בערך במילים "אתה צודק. נבדוק.".
אם אני צודק- מה יש לבדוק.
חלפו כבר 20 יום- כסף לא הוחזר. חמור מזה אף דרשו ממני אסמכתא להוכיח את החיוב על אף שהוא מופיע בדף החשבון שהם שולחים לי.
כל ההבטחות כי "נחזור אליך" שוות כקליפת השום.
אינני יכול לקלוט כיצד גוף שכזה מרשה לעצמו לזלזל בצורה שכזו בלקוחות.
אגב פניה במייל לשירות לקוחות שלהם, כמו גם פניה בפקס לפני מספר חודשים על ארוע אחר- לא נענתה כלל.
אם לזה יקרא "שרות לקוחות" ,אז לא מפליא הוא מצבה הכספי של החברה.

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת HOT שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח הועברה לטיפול מחלקת פניות הציבור של חברת HOT. בשיחה שנערכה עימו הלקוח לא היה מוכן לשתף פעולה על מנת שפנייתו תבוא לידי פתרון.
חברת HOT ,תשמח לעמוד לרשותו בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
עד כמה לדעתך בטוח לקנות באינטרנט?
במידה רבה מאוד
במידה רבה
במידה מועטה
לא השפיע
נמנע
לחתונה