|
|
|
|
|
|
עיכוב וחוסר היענות בבקשה לניתוק רשת הכבלים והאינטרנט |
נושא התלונה: |
stern hava |
שם/כינוי: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הפניה לניתוק הועברה לחברת הוט בתאריך ה- 14/9/06. לאחר שבוע של העברה מנציג אחד לשני הובהר לנו שיש צורך בבקשה כתובה לניתוק. הבקשה נשלחה בפקס ועדיין לא נותקנו. אין שום סיבה המעכבת את הניתוק ועדיין הוט בחוצפתם לא נענים לבקשתנו. חשוב לציין שבינתיים הם כן ממשיכים לגבות מאיתנו כסף על החיבור בפרק הזמן שבין הבקשה לניתוק ועד כה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
ניתוק מיידי ללא חיוב החל מה-14/9 |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
חברת HOT |
שם ותפקיד: |
פנייתו של הלקוח טופלה מולו לשביעות רצונו
חברת HOT תשמח לעמוד לרשותו בכל פנייה ושאלה נוספת |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|