פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב וחוסר היענות בבקשה לניתוק רשת הכבלים והאינטרנט נושא התלונה:
stern hava שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הפניה לניתוק הועברה לחברת הוט בתאריך ה- 14/9/06. לאחר שבוע של העברה מנציג אחד לשני הובהר לנו שיש צורך בבקשה כתובה לניתוק. הבקשה נשלחה בפקס ועדיין לא נותקנו. אין שום סיבה המעכבת את הניתוק ועדיין הוט בחוצפתם לא נענים לבקשתנו. חשוב לציין שבינתיים הם כן ממשיכים לגבות מאיתנו כסף על החיבור בפרק הזמן שבין הבקשה לניתוק ועד כה.
כספי סוג הנזק :
ניתוק מיידי ללא חיוב החל מה-14/9 פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת HOT שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו לשביעות רצונו
חברת HOT תשמח לעמוד לרשותו בכל פנייה ושאלה נוספת
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה