פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות כוזב-כל מי שרוצה להצטרף -לא מומלץ -חברת גנבים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני נמצאת בהוט מחודש מרץ
מאז כל חודש קורות תקלות וטעויות רבות
שירות לקוחות גרוע ביותר, כל נציג לא יושע במה מדובר, נציגים מבטיחים דברים אשר אינם מקיימים זאת. כמו כן גם מנהלים בחברה ממשיכים לשקר.
גם אני עובדת בשירות לקוחות ויודעת שלפעמים אכן ישנם טעויות אך אם הם קורים אז מתקנים אותם
בחודש קודם נלקח מחשבוני סכום כסף שגוי שלאחר שיחות רבות עם נציגים שניסו להוכיח אותי כי הטעות בידי והועברתי לשיחה של מנהלת (מירי) בה הצדקה את כל טענותי וכבר עמדתי בפני ניתוק והציע לי החזר כספי בגין הטעותשל 30 ש"ח ובנוסף לכך עוד החזר של 20 ש"ח כפיצוי בעקבות כל הטרטור של שאר הנציגים והבטיחה לי כי חזור אלי ב6/9 כשהחשבונית שלי תסגר על מנת שתראה לי כי אני אכן רואה את הזיכוי- כאשר ב6/9 לא רק שלא ראיתי זיכוי אלא גם חיוב נוסף וכמובן שהמנהלחת לא חזרה אלי
כמובן שמאז אני רודפת אחריהם רבות, ללא הצלחה כמו כן מנהלים בצמוקד רושמים המערכת כי שוחחו עימי או עם בעלי מה שלא נעשה.
כרגע אני עסוקה בדברים אישיים שלי (מוות של בן משפחה9 ולכן אנני מתעסקת בזה כ"כ אבל מה שבטוח שלא אניח לזה והמשיך עם התלונה לגורמים יותר בריכים (גם בית משפט אם צריך)- יש לי את השיחה עם מירי מוקלטת כך שכל ההוכחות בידי וגם לחברה יש את השיחה מוקלטת.
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת HOT שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה לשביעות רצונו.
חברת HOT תשמח לעמוד לרשותו בכל פנייה ושאלה נוספת.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה