פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות מזעזע נושא התלונה:
‏יום שישי ‏04 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:


, בתחילת אוגוסט הצטרפתי כלקוחה חדשה לחבילת כבלים+ אינטרנט של הוט.
בבדיקה שערכתי, הסתבר שחוייבתי בחיוב ראשון בסכום כפול מהתשלום החודשי הקבוע - שמבירור הסתבר כי מדובר בחיוב אוגוסט+ספטמבר+עלות התקנת אינטרנט.
הסברתי לנציגת השירות שלא יידעו אותי בעת ההצטרפות כי אחוייב כפול , (ואם היו מיידעים- לא הייתי מצטרפת להוט, זהו שיקול קריטי מבחינתי)
בנוסף לכך, לפני כשלושה שבועות יצרתי קשר עם מוקד שרת"ל - ונענתי ע"י נציגה שלא טיפלה בנושא, ולא חזרה אלי עם תשובה למרות הבטחתה, ( להשיג את הוט בטלפון= סיוט!! - המתנה ארוכה!!) כל משך השיחה עם אותה נציגה, הדבר היחיד שנאמר לי הוא- שאלו הנוהלים. על כך חזרה מספר רב ( מדי) של פעמים - ולבסוף נותרתי ללא תשובה, ואף אחד לא חזר אלי עד היום. כל זה מתווסף לקליטה הגרועה- לVOD שעובד מתי שמתחשק לו... , לאינטרנט שמתנתק כל מס' דקות - ולשירות כללי גרוע: ניסיונות לקבל תשובה בשירות הטלפוני נכשלים- נציגים שמבטיחים לחזור אלי עם תשובה לא חוזרים, פניות דרך אתר האינטרנט של הוט לא זוכות לתגובה , כנ"ל לגבי פקסים שנשלחים... מייאשים . וזה מבחינתי לא נקרא שירות.
-וכאשר משלמים על מוצר, חלק מהתשלום הינו על השירות, שבמקרה זה לא קיים!!
שורה תחתונה- אני כל כך מצטערת שבחרתי בהוט ולא בYES.

קרן
ת"א
עוגמת נפש סוג הנזק :
ייעול שירות הלקוחות ופיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת HOT שם ותפקיד:
פנייתה של הלקוחה טופלה מולה.
חברת HOT תשמח לעמוד לרשותה בכל פנייה ושאלה נוספת.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה