שירות לקוחות מזעזע |
נושא התלונה: |
יום שישי 04 אוגוסט 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
, בתחילת אוגוסט הצטרפתי כלקוחה חדשה לחבילת כבלים+ אינטרנט של הוט.
בבדיקה שערכתי, הסתבר שחוייבתי בחיוב ראשון בסכום כפול מהתשלום החודשי הקבוע - שמבירור הסתבר כי מדובר בחיוב אוגוסט+ספטמבר+עלות התקנת אינטרנט.
הסברתי לנציגת השירות שלא יידעו אותי בעת ההצטרפות כי אחוייב כפול , (ואם היו מיידעים- לא הייתי מצטרפת להוט, זהו שיקול קריטי מבחינתי)
בנוסף לכך, לפני כשלושה שבועות יצרתי קשר עם מוקד שרת"ל - ונענתי ע"י נציגה שלא טיפלה בנושא, ולא חזרה אלי עם תשובה למרות הבטחתה, ( להשיג את הוט בטלפון= סיוט!! - המתנה ארוכה!!) כל משך השיחה עם אותה נציגה, הדבר היחיד שנאמר לי הוא- שאלו הנוהלים. על כך חזרה מספר רב ( מדי) של פעמים - ולבסוף נותרתי ללא תשובה, ואף אחד לא חזר אלי עד היום. כל זה מתווסף לקליטה הגרועה- לVOD שעובד מתי שמתחשק לו... , לאינטרנט שמתנתק כל מס' דקות - ולשירות כללי גרוע: ניסיונות לקבל תשובה בשירות הטלפוני נכשלים- נציגים שמבטיחים לחזור אלי עם תשובה לא חוזרים, פניות דרך אתר האינטרנט של הוט לא זוכות לתגובה , כנ"ל לגבי פקסים שנשלחים... מייאשים . וזה מבחינתי לא נקרא שירות.
-וכאשר משלמים על מוצר, חלק מהתשלום הינו על השירות, שבמקרה זה לא קיים!!
שורה תחתונה- אני כל כך מצטערת שבחרתי בהוט ולא בYES.
קרן
ת"א
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
ייעול שירות הלקוחות ופיצוי על עוגמת הנפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|