|
|
|
|
|
|
בקשה להקפאת המנוי שלא בוצעה וחוייבתי כספית בגינה |
נושא התלונה: |
יום חמישי 27 יולי 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 22/1/06 פניתי להקפאת מנוי הכבלים לרגל נסיעה ממושכת לחו"ל. לאחר 3 שיחות טלפון עם נציגי "הוט" נאמר לי שהמנוי הוקפא. (מדי שנה כשאני נוסעת לחו"ל לתקופה ממושכת אני מבקשת להקפיא את המנוי ואף פעם לא היתה בעיה). כאשר חזרתי לארץ ב 25/07/06 ראיתי שחוייבתי על כל 6 החודשים ב 1200ש"ח!! בבירור טלפוני נאמר לי שההקפאה לא עודכנה. התבקשתי לשלוח צילום דרכון וכרטיס טיסה כדי להוכיח את שהותי בחו"ל. שלחתי צילום דרכון עם חותמות של יציאה מהארץ ב 25/1/06 וחזרה ב 25/7/06 ולמרות זאת, החלטתם בחוצפתכם לזכותי רק בחודש במקום ב 6 חודשים. העובדה שלא עודכנה ההקפאה, אינה אשמתי!!!! לאחר כל שנות המנוי בהוט אציין כי אני כעוסה על השירות והזלזול והטרטור שגרמתם לי בנוסף לנזק הכספי שנוצר לי בבנק. אין לכם הרשאה לחייב חשבוני עבור שירות שלא קיבלתי מחברתכם. אני דורשת את זכותי לקבל מיידית את כספי בחזרה בתוספת ריבית ופיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לי.
|
+עלבון נפש וכעס מיותר |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
חברת HOT |
שם ותפקיד: |
פנייתה של הלקוחה טופלה מולה
חברת HOT תשמח לעמוד לרשותה בכל פנייה ושאלה נוספת. |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|