פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שתי טענות לי להוט. הראשונה היא באשר לשירות הvod. לאחר שהתלוננתי בעבר לא חוייבתי על השירות חצי שנה. אולם, עם תום חצי שנה החלו לחייב אותי שוב ב-10 ש"ח לחודש. כלומר, יכולתי לבחור לא להיכנס ולא לשלם, הדבר לא נעשה אוטומאטית ואת זה אני דווקא מעריכה. נוצר מצב מגוחך של תשלום של 244 ש"ח עבור כבלים+אינטרנט (+10 ש"ח vod), כאשר בפועל אני רואה תכנית אחת לערך בכבלים וכן משתמשת בשירות הvod. בנוסף, התלוננתי על כך שכבר יותר מפעם היה טכנאי בביתי עקב בעיות בשירות, שלא לדבר על פעמים רבות בהם התקשרתי או נאלצתי להוציא ולחבר בחזרה את התקע לשקע. התקשרתי... זה התחיל מזמני המתנה מרגיזים, המשיך בנציגה אמנם אסרטיבית ובעלת תשובות ענייניות, אולם לא קבלתי אותן וביקשתי לשוחח עם נציג/ה בכיר/ה בתקיפות אך בנימוס, טרם העברתי לזה סיננה שאני מעצבנת (כנראה חשבה שאני לא שומעת). השיחה עם הנציג הבכיר לא הניבה תוצאות עבורי, אולם כן עבור הוט שכן בשורה התחתונה נכנסתי ואני משלמת על השירות. שתי טענות לי במקרה זה; על השירות ועל חיוב עבור שירות שלא פועל בצורה מושלמת, כאשר גם ככה התשלום לכבלים כ"כ גבוה.
מקרה שני- השותפה שלי שעל שמה השירות עזבה את הדירה והחלטנו להעביר את השירות על שמי. כאשר התקשרתי לברר נאמר לי שעלי לשלוח פקס עם צילום תעודות הזהות של שתינו ולהסביר מה הבקשה. שלא לדבר על זה שזה טרטור לכשעצמו, כאשר התקשרתי לברר אם הפקס הגיע נאמר לי שמאחר ואנחנו לא מקרבה ראשונה, כלל לא ניתן להעביר את השם! כל זה כמובן אחרי זמני המתנה וויכוחים. ומה עם להתאים נהלים למציאות??? לבסוף, המנוי נשאר על שמה אולם אמצעי התשלום שלי. כמובן שקוראים לי בשמה כשאני מתקשרת ותהליך אימות הפרטים של הוט לוקה בחסר. התחושה שלי לסיכום היא, שאין מספיק תחרות ולכן הוט מרשים לעצמם לבזבז כ"כ הרבה כסף על פרסום ו"שיבוח" עצמי, בעוד השירות לקוי והעלות גבוהה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התייעלות ושירותיות פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת HOT שם ותפקיד:


לצערנו על אף ניסיונותנו הרבים לא הצלחנו לאתר את הלקוחה באמצעות הפרטים המצויים בידינו. נשמח אם הלקוחה תציין מספרי טלפון בהם ניתן לאתרה או אם תפנה אלנו באחת מדרכי הגישה:

למוקדי השירות והתמיכה - טלפונית או באמצעות פקס כמפורט - http://www.hot.net.il/HOT.aspx?FolderID=46&lang=he
או בכתב באמצעות האתר -
http://www.hot.net.il/HOT.aspx?FolderID=92&lang=he
HOT תשמח לעמוד לרשותה.



תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה