יחס משפיל וחיובים מוגזמים |
נושא התלונה: |
יום ראשון 30 אפריל 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 31.04.06 החלטנו להתחבר להוט. איכות התצוגה הייתה עלובה. התקשרנו ואחרי שעתיים של המתנה שלחו לנו למחרת טכנאי. הותקנו שני מגברים ולמרות זאת התצוגה הייתה עלובה. לכן, החלטנו להתנתק. הודענו על כך בתאריכים 05.05, וכן בתאריך 11.05 שלחנו דואר רשום עם בקשה לניתוק (על כך יש לי תצלום מסמך). מה שמעניין שכל פעם שהתקשרנו הודיעו לנו הפקידים שלא הייתה שום הודעה קודמת מצידנו. בתאריך 13.05 דיברתי עם פקידה בשם טלי, בשעה 9:30 מס' עובדA38. זאת אמרה שכן, הכל מופיע והניתוק בתוקף מתאריך 10.05. טוב ויפה, רק ש... לקח להם שבועיים לקחת את הממיר וחוייבנו על כך. כעבור שלושה חודשים קיבלנו קנס של 580 ש"ח (קנס שגובהו לא צוין בשום הסכם שחתמתי ועל כך יש לי מסמכים). הפקידים אמרו שהבקשה לניתוק התקבלה ביום ה-15 מיום החיבור ולכן "מגיע לנו". וזה אומר שעד אז שיקרו לנו. בכל התקשרות הבאה נענינו בנימה מעליבה, של "אין מה לעשות", היעדר רישום שיחות וחיוב נוסף על הטכנאי שלקח את הממיר (50 ש"ח).
בכמה מנסיונות ההתקשרות הפקידים היו כה בוטים, עד שבחורה דוברת עברית שהתקשה בשמי (העברית שלי חלשה ושירות דובר רוסית בהוט תמיד תפוס) הגיעה לידי דמעות.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
החזר כספי על הזמן, הקנס המנופח ועלות השיחות, וכן ע |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|