שורת מחדלים בלתי נסבלים על חשבון הלקוח כמובן |
נושא התלונה: |
יום שישי 01 ספטמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הכול התחיל כשבתמימותי הרבה ביקשתי לעבור דירה מהמרכז לשרון.
הודעתי על כך כמובן לחברת הכבלים הוט והיא מיהרה לחבר אותי בתאריך ובמקביל הטכנאי האדיב הצליח לשבור לי מראה.
חשבון הבנק שלי חוייב כפול בדמי המנוי וזאת כי ככה זה , טעות של החברה אבל בינתיים אני משלמת.
הסתבר לי שהבית אליו עברתי מוגדר כיחידת סמך - צימר ועל כך המחיר של המנוי אמור להצטמצם משמעותית , הגיע פקח שבדק אם אכן יחידת סמך וכן, הגיע למסקנה שכן , אבל מרגע זה הפסיקו בכלל לחזור אלי
אז מה היה לנו - חברה גדולה שמחיבת את חשבון הבנק שלי לפי העולה על דעתם וכן לא מעדכנת תעריף מוזל למרות שמודה אף בזה.
גם להתנתק ממנה לא מאפשרים לי ובטח שלא לדבר על פיצוי על הטעויות , הנזקים והעוגמת נפש.
|
|
|
|
|