פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שורת מחדלים בלתי נסבלים על חשבון הלקוח כמובן נושא התלונה:
‏יום שישי ‏01 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הכול התחיל כשבתמימותי הרבה ביקשתי לעבור דירה מהמרכז לשרון.
הודעתי על כך כמובן לחברת הכבלים הוט והיא מיהרה לחבר אותי בתאריך ובמקביל הטכנאי האדיב הצליח לשבור לי מראה.
חשבון הבנק שלי חוייב כפול בדמי המנוי וזאת כי ככה זה , טעות של החברה אבל בינתיים אני משלמת.
הסתבר לי שהבית אליו עברתי מוגדר כיחידת סמך - צימר ועל כך המחיר של המנוי אמור להצטמצם משמעותית , הגיע פקח שבדק אם אכן יחידת סמך וכן, הגיע למסקנה שכן , אבל מרגע זה הפסיקו בכלל לחזור אלי
אז מה היה לנו - חברה גדולה שמחיבת את חשבון הבנק שלי לפי העולה על דעתם וכן לא מעדכנת תעריף מוזל למרות שמודה אף בזה.
גם להתנתק ממנה לא מאפשרים לי ובטח שלא לדבר על פיצוי על הטעויות , הנזקים והעוגמת נפש.

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת HOT שם ותפקיד:
פנייתה של הלקוחה טופלה לשביעות רצונה
חברת HOT תשמח לעמוד לרשותה בכל פנייה ושאלה נוספת.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה