|
|
|
|
|
|
הוט מבטיחים ולא מקימיים |
נושא התלונה: |
ביילי דניאל |
שם/כינוי: |
יום ראשון 01 אוקטובר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחר בירור מחירים מקיף ומסודר החלטתי להתחבר להוט עבור חבילת כבלים+אינטרנט+טלפון. בין מה שהובטח לי למה שקבלתי אין שום קשר. מתברר כי נציג המכירות של הוט מכר לי חבילה שכלל לא קיימת.
נציג הוט הבטיח התחייבות לשנה - קיבלתי התחייבות לשנתיים.
נציג הוט הבטיח דמי ביטול של 200 ש"ח - קיבלתי דמי ביטול של 640 ש"ח.
נציג הוט הבטיח 3 ממירים עם VOD - קיבלתי רק ממיר אחד עם VOD.
נציג הוט לא סיפר שיש דמי התקנה - יש דמי התקנה של 99 ש"ח.
נציג המכירות של הוט שיקר במצח נחושה על מנת למכור לי את החבילה.
אני כרגע בשלבי ביטול. לעולם לא אתחבר להוט שוב. תודה לאל שיש מתחרה.
|
כספי, |
סוג הנזק : |
ניתוק מיידי ללא תשלום דמי ביטול. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
HOT |
שם ותפקיד: |
צר לנו על תחושתו של הלקוח. בהתאם לבקשתו נותק הלקוח משירותי החברה וכן
הוא זוכה בגין החזר שווי ההטבה.
|
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|