|
|
|
|
|
|
שירותי טלפון ב59 ש"ח לחודש |
נושא התלונה: |
רוש יצחק |
שם/כינוי: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הקשרתי עם חברת הוט לעיסקה המפרוסמת כבר בחודש הראשון הגיע חיוב של 142 ש"ח במקום 112 ש"ח החיוב היה על חודש+27 יום התקשרתי לשירות הלקוחות של הוט ושם נאמר לי שבטעות חיובתי במסלול אחר,אף על פי שבידי חוזה מפורש על 59 ש"ח לחודש כתוב וחתום לא ייתכן שהפריסום ימישיך ושנתקשר יאמרו שהייתה טעות יש פה הונאה של החברה שלא אומרת את האמת,אף על פי שאמרו שיזכו אותי איני מקבל את הטיעון שהוכנסתי לחבילה אחרת על טעות צריך לשלם נקודה ולא משנה מה הסיבה.
|
פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
חברת HOT |
שם ותפקיד: |
צר לנו על אי הנעימות שנגרמה ללקוח, פנייתו טופלה מולו.
חברת HOT תשמח לעמוד לרשותו בכל פנייה ושאלה נוספת. |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|