|
|
|
|
|
|
כספי- אין התיחסות לפניית לקוח. |
נושא התלונה: |
יום שישי 01 ספטמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
נעדרנו מביתנו 18 יום הודענו מראש בדוא'ל ל-hot עמ' לא להיות מחוייבים באותה תקופה .חזרו אלינו בתשובה שלא ניתן הדבר כי השהיה לא היתה בחו'ל .ביקשנו לערער על ההחלטה פנינו בכתב 3 פעמים ולא נענינו וכמובן את הזיכוי לא קבלנו.
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
חברת HOT |
שם ותפקיד: |
פנייתו של הלקוח נבדקה ונצצא כי בהתאם לנוהלים ניתן לבצע הקפאת שירות זמנית בין חודש ל6 חודשים בהודעה מראש. לפנים משורת הדין מתוך מחווה של רצון טוב זיכינו את חשבונו של הלקוח בגין 18 ימים בהם לא שהה בביתו. נציגנו שוחחו עם הלקוח והנושא נסגר לשביעות רצון |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|