פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כספי- אין התיחסות לפניית לקוח. נושא התלונה:
‏יום שישי ‏01 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
נעדרנו מביתנו 18 יום הודענו מראש בדוא'ל ל-hot עמ' לא להיות מחוייבים באותה תקופה .חזרו אלינו בתשובה שלא ניתן הדבר כי השהיה לא היתה בחו'ל .ביקשנו לערער על ההחלטה פנינו בכתב 3 פעמים ולא נענינו וכמובן את הזיכוי לא קבלנו.
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת HOT שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח נבדקה ונצצא כי בהתאם לנוהלים ניתן לבצע הקפאת שירות זמנית בין חודש ל6 חודשים בהודעה מראש. לפנים משורת הדין מתוך מחווה של רצון טוב זיכינו את חשבונו של הלקוח בגין 18 ימים בהם לא שהה בביתו. נציגנו שוחחו עם הלקוח והנושא נסגר לשביעות רצון תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה