פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים שלא ע'פ ההסכם והתעלמות מבקשות להחזר נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
מזה כשנה שאני מחובר לספקית שירותי האינטרנט והכבלים "הוט".
טרם התחברותי עמם, והבטח לי , ע"י נציגת החברה בשם ויקטוריה (והיא אינה מתכחשת לכך בשיחות שאני מקיים עמה), שלא ייגבו ממני תשלום עבור ההתחברות לאינטרנט (מדובר בתשלום חד פעמי).
בנוסף, מאחר ועברתי ל"הוט" בעקבות המלצה של חמותי, הובטח לי שהממליצים יקבלו זיכוי ע"ס 100 ש"ח.
בפועל חייבו אותי בעת ההתחברות על החיבור לכבלים וחמותי לא קיבלה את ההחזר המובטח.
בשיחות טלפון רבות שאני מקיים עם נציגי החברה, הם הבטיחו כל הזמן להסדיר את העניין, אך בפועל דבר לא קרה.
בסוף חודש יולי 2006 עברתי דירה. למרות שהודעתי ל"הוט" מראש על המעבר, בוצע חיבור הבית החדש רק באמצע חודש אוגוסט. בפועל חוייבתי עבור כל החודש.
שוב שוחנו עם החברה (עם בחורה בשם ריקי כמדומני). כמובן שהבטיחו שבחשבון הבא נזוכה עבור הימים בהם לא היינו מחוברים, אך דבר מכל זה לא קרה בפועל.

כספי סוג הנזק :
החזר כספים שנגבו שלא ע'פ הסיכום עם החברה. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
אנו מתנצלים בפני הלקוח על העיכוב בטיפול בפנייתו. בתאריך 30.10.06 חשבונו זוכה בעבור דמי ההתקנה בשירותי האינטרנט ובעבור דמי המנוי בשירותי הטלויזיה לתקופה של 3 שבועות היות ועדיין לא חובר לכבלים.כמו כן, חמותו זוכתה ב-100 ₪ לאחר שקיבלנו המלצתה על חיבורו של מר גבאי.



תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה