|
|
|
|
|
|
אי עמידה בהסכם |
נושא התלונה: |
חסיד קובי |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני שנה וחצי בערך התקשרתי להוט כדי להתחבר לשרות הדיגיטלי .דיברתי עם נציגה מאד נחמדה אם אני לא טועה הדס שהציע לי שני ממירים למשך שנתיים עם 3 חבילות במחיר של שח196 .לאחר שנה אני רואה חיוב גבוה . התקשרתי למוקד ש"ל ,וענה לי נציג שהסביר לי שאחרי שנה צריך לשלם על הממירים הסברתי לו שיש לי הסכם עם הוט אבל הוא ניסע לשכנע אותי שאני טועה . לא ויתרתי והתקשרתי לנציג אחר ובקשתי להתנתק הנציגה שאלה למה הסברתי את הנושא ,היא בדקה כמה דקות את העניין ואמרה שאני צודק ושיזכו אותי. וברגע שיזכו אותי יתקשרו אלי ואני לא יחויב יותר .
לאחר שבוע מתקשרת אלי נציגה שרצת לעדכן אותי בדבר הזיכוי ,שוב התעניינתי בחבילה והסיפור התחיל מחדש .ביקשתי שאני רוצה מנהל לדבר איתו הנציגה ניסתה לשכנע אותי שאני טועה .
ביקשתי להתנתק והיא הסבירה שיחזרו אלי ,ככל הנראה ניסו לחזור אלי פעם אחת כי לא ראיתי . אבל לא השאירו שום הודעה ולא ניסו גם להשיג אותי בנסיונות נוספים .
מאז לא חזרו אלי בכלל.
אני מאוכזב מאד מהשרות של הוט .
כיום ממשיכים לקחת לי כסף על הממירים למרות ההסכם שלנו ומרות שהנציגה אמרה שאני צודק .
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
חברת HOT |
שם ותפקיד: |
פנייתו של הלקוח טופלה מולו.
חברת HOT תשמח לעמוד לרשותו בכל פנייה ושאלה. |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|