פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי במעבר דירה של המנוי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנוי של הוט בתוכנית בה התחייבתי לשנתיים ולאחרונה חזרתי לבית הוריי מדירה ששכרתי. כדי לא להפר את ההתחייבות ביקשתי מהחברה כי תעביר את מנוי הכבלים לבית הוריי ובמקביל תנתק את הוריי ממנוי הכבלים שברשותם שהוא ללא התחייבות.
מנוי החבילה שלי כולל חיבור לאינטרנט, חבילת טלוויזיה וטלפון שביקשתי לנתק.
במהלך חודש, החברה שלחה 3 טכנאים שונים כדי לעשות פעולה אחת בלבד כל פעם :
טכנאי שיחבר לי את האינטרנט, שבוע לאחר מכן - טכנאי שייקח ממני ידנית את המודם טלפון (ממש מיצוי כישוריו הטכנאיים) והנה החוצפה הגדולה והלא ברורה;
הם שולחים ,לאחר כמעט חודש של המתנה ולאחר העברת פקס ניתוק שביקשו ממני, טכנאי שינתק את מנוי הכבלים של הוריי ולאחר כמה ימים יגיע טכנאי נוסף שיחבר את המנוי שלי ...שאלתי את הנציגה - "מדוע הטכנאי לא יכול לבוא , לנתק את הוריי ולחבר את המנוי שלי באותו הביקור ?" נענתי ב..."אתה צודק, אין הגיון בדבר , אבל אלה הנהלים שלנו.." אני אומר ...מעבר לכך שחברת הוט מפסידה הרבה כסף על התנהלות מסורבלת ולא הגיונית...למה צריך לחכות למעלה מחודש כדי לעבור דירה? למה אני והוריי צריכים להישאר ללא שידורי טלוויזיה אפילו שעה שלא אומר ימים?! אשמח לקבל את תגובת החברה , שכחברה כלכלית ורווחית כדאי שתתעורר עם התנהלו בזבזנית זו, מעבר לכך על החוצפה ביחס ללקוחות שלה ובמתן הסברים תמוהים או או אפילו אי מתן הסברים כלל.
תודה.
סחבת ו סוג הנזק :
זיכוי מלא על החודש בו לא קיבלתי שירות וכן פיצוי על פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
אנו מתנצלים על השתלשלות פנייתו של הלקוח.
בתאריך 30.10.06 בוצע זיכוי חשבונו מיום 5.10.06 ועד 24.10.06 בעבור התקופה בה לא קיבל את שירותי הכבלים.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה