פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות נושא התלונה:
‏יום שני ‏16 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד: מנהל קשרי לקוחות חב' HOT
פקס: 077-7078294
03-9631110
077-6772999
א.ג.נ

שלום רב,
שמי שי , וברצוני למחות בפניך על היחס המזלזל אותי קיבלתי מצד חברתכם.
לפני כשבוע ימים (15/10/2006) יצרו קשר מחברתכם על מנת לתאם הגעת טכנאי להתקנת איננטרנט בבית הוריי לאחר שכמה ימים קודם לכן ביקשתי לבל הצעת מחיר.
באותו הערב ולאחר שתיאמו עם אימי (ללא ידיעתי) את הגעת הטכנאי, התקשרתי אל המוקד של חברתכם על מנת לבטל את הגעת הטכנאי שכלל לא הזמנתי.
המוקדן שענה לי קיבל את ההודעה ואמר שאראה את העניין כמבוטל.
למחרת 16/10/2006 בשעה 07:30 בבוקר התקשר הטכנאי והעיר את אימי החולה באומרו שהוא בא להתקנה.
בהיוודע לי הדבר כשעתיים מאוחר יותר, התקשרתי למוקד חברתכם וביקשתי לשוחח עם אחראי מסויים על מנת למחות בפניו על החוצפה והעוול שנגרמו לי ולאמי.
לאחר שהועברתי בין כמה מחלקות, אולצתי לספר את סיפורי שוב ושוב על מנת לקבל את התשובה שלא זו המחלקה שמטפלת, הגעתי לבסוף למחלקת המכירות.
לאחר שהסברתי שוב מה שקרה והתעקשתי לדבר עם המנהל, המוקדנית מסרה לי שהמנהל יוכל לחזור אלי עד 28 שעות מפנייתי.
למחרת 17/10/2006 בשעה 15:00 ואחרי שעבר הזמן שהובטח לי, יצרתי שוב קשר עם חברתכם ולאחר שהייתי צריך לספר שוב את הסיפור למוקדנית הבכירה (למרות שהסיפור הופיע מולה במחשב), היא מסרה לי שהמנהל יחזור אלי תוך 72 שעות ולא 28 שעות כפי שהובטח לי.
עד היום 23/10/2006 והרבה יותר מ- 72 שעות, אף אחד מחברת HOT לא טרח להרים אלי טלפון.
לא ברור איך חברת שירותים שכמותכם מזלזלת כ"כ בלקוח שלה, אולי הלקוחות שלה לא כ"כ חשובים וכל מטרתכם היא לדחוף שירותים בשיטה אגרסיבית ובוטה.


טלפון לתגובה:




העתקים
המועצה לשידורי כבלים ולווין
המועצה הישראלית לצרכנות
כלבוטק
אמנון לוי
YNET
NRG
עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוח ולבני משפחתו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה