פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחבת של מוקד השירות בחברת הוט נושא התלונה:
שוהם אביחי שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
> אני פשוט כבר מיואש מהסחבת וחוסר השירותיות שהוט הפגינה כלפיי.
> ב 20/9 בחצות דיווחתי על תקלה שנמסר לי שהבעיה אצלם בתשתית ומחר
> ייצרו איתי קשר לתיאום טכנאי , למחרת לא יצרו איתי קשר וב 21/9
> יצרתי איתם קשר ב 19:30 כמובן שנגמרו להם ההקצאות לטכניאם להיום
> (אם כי לפי דעתי יכלו לאתר טכנאי באיזור ולראת אם פנוי לעוד
> קריאה ,או שקריאה התבטלה לו) ולכן ב 22/9 לאחר 3 ימים הגיע אלי
> טכנאי שתיקן את הבעיה , יחד עם הפנייה ב 21/9 ביקשתי לדבר עם
> נציג קשרי לקוחות , להבין למה אני לא יכול להסתמך על השירות
> האנושי שלהם שהחבוריות תתוקן , למה הנציגים לא מודעים שלקוחות
> גם שהם פרטים צריכים את האינטרנט לצורכי עבודה ואם מבטיחים להם
> זמן תיקון או תיאום טכנאי , הלקוח מתכונן ומתכנן לבצע את עבודתו
> באמצעות האינטרנט, על סמך הבטחה זאת.
> נציג קשרי לקוחות לא יצר איתי קשר עד שאני פניתי ב 25/9 ביוזמתי
> ושוחחתי עם נציג שהבטיח להתקשר למחרת ,אך שוב האמינות של הוט
> הוכיחה את עצמה ושוב לא חזרו ולא פנו וכך התחיל הסחבת ופניתי
> למוקד שוב ב26 ב-28 וב-2/10 ודרשתי נציג קשרי לקוחות , רק ב
> 5/10 לאחר זמן רב פנה אלי אותו נציג שהבטיח לחזור ולא חזר.
> מסרתי לו שאני לא מעוניין לשוחח עימו ואני מעוניין במנהל קשרי
> לקוחות , כך העניין נמשך בטלפונים יזומים שלי למוקד ושוב להסביר
> מחדש את הבעיה ושוב להמתין ושוב להסביר ושוב להמתין , עד ששלחתי
> להם את מכתב למוקד פניות הציבור.
> מפניות הציבור לא חזרו אלי , אך נציג "בכיר" מקשרי לקוחות פנה
> אלי ב 18/10 כחודש לאחר הפנייה הראשונה שלי אליהם.
> מסרתי לו שאני לא מעוניין לשוחח איתו ומעוניין במנהל שלו.
> לא דובים ולא יער ,חודש של פניות וטלפונים , שוחחת עם 10 נציגים
> שונים , כולם דרשו לדעת למה אני מעוניין להתנתק או דורש שיחת
> מנהל , כולם הבטיחו שיחזרו אליי .
> עדיין לא ניתקלתי באיכות שירות גרוע בחברת תקשורת ומולטימדיה כה
> גדולה. כל מנהל יודע שחוד החנית של חברת נותנת שירות הוא מוקד
> השירות האנושי של החברה.
> הוט מנהלת בביזיון מוחלט את מוקדיה !!!
> דבר בסיסי שניתן לעשות הוא להתקשר ללקוח ואם לא עונה מחויבים
> להשאיר הודעה במשיבון "ניסינו לאתרך לא הצלחנו , ננסה מאוחר
> יותר".לא הייתה לי שום הודעה מהם.
>
> אין לי בעייה עם בעיות בטכנולוגיה של הוט , אבל כן יש בעיה
> באיכות השירות הלקוח שהוט מעניקה ללקוחותיה.


עד היום לא חזרו אליי לא מנהל מוקד קשרי לקוחות או מפניות הציבור !!!!
אני מניח שגם אני אקבל תגובה.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה ללקוח , פנייתו טופלה מולה
חברת HOT תשמח לעמוד לרשותו בכל פנייה ושאלה
חודש חינם על חודש ניסיונות (209ש"ח) , בנוסף אי חיו פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת HOT שם ותפקיד:

לצערנו על אף ניסיונותנו הרבים לא הצלחנו לאתר את הלקוח באמצעות הפרטים המצויים בידינו.
נשמח אם הלקוח יציין מספרי טלפון בהם ניתן לאתרו או אם יפנה אלנו באחת מדרכי הגישה:
למוקדי השירות והתמיכה - טלפונית או באמצעות פקס כמפורט –
http://www.hot.net.il/HOT.aspx?FolderID=46&lang=he
או בכתב באמצעות האתר -
http://www.hot.net.il/HOT.aspx?FolderID=92&lang=he
HOT תשמח לעמוד לרשותו.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה