פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת שלט לממיר דיגיטלי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏29 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
הסיבים 25 פתח- תקווה כתובת:
אופקים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברשותי טלוויזיה עם ממיר דיגיטלי של הוט. אחד השלטים התקלקל וביקשתי להחליפו. ניגשתי למשרד הוט הקרוב לאזור מגוריי (20 דקות נסיעה לכל כוון) באופקים. הם שלחו אותי לסניף הדואר. בסניף הדואר טענו שאין להם שלטים במלאי. חזרתי למשרד, אך שם טענו כי הם מטפלים בנושאים כספיים בלבד ולא יכולים לסייע. התקשרתי למוקד הטכני (המתנה ארוכה מאוד כרגיל). נציג השרות התקשר לסניף הדואר באופקים (עוד המתנה ארוכה) שאישרו שאכן אין להם שלטים במלאי. טען כי עלי לחזור לדואר בהזדמנות אחרת. לא היה מקובל עלי לנסוע שוב 40 דקות מבלי לדעת האם יש שלטים בלאי או לשוב ריקם שוב. טענתי בפניו כי אם אין שלטים מסיבות שאינן תלויות בי, אז שישלחו לי את השלט הביתה. אמר שיבדוק, נעלם ולא שב. להזכיר- שלט רחוק תקול בממיר דיגיטלי משבית את יכולת הצפיה בכבלים! הערה: יתכן שתאריך הארוע אינו מדויק.
משלוח שלט חלופי וגם כנוהל בהוט וזיכוי על התקופה כו פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
צר לנו על אי הנוחות שנגרמה ללקוח. לאחר שוידאנו כי יש שלטים להחלפה בסניף הדואר הקרוב למקום מגוריו יידענו הלקוח. בשיחה נוספת עם הלקוח על מנת לוודא כי הבעיה באה על פתרונה, הלקוח מסר כי טרם הספיק לבצע את ההחלפה וכי במידת הצורך ייצור עימנו קשר. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה