פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בחוזה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
ערוצי זהב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-27.10.05 התחברתי להוט לאחר שנציג המכירות שנפגש איתי הבטיח לי בע"פ:
1. המבצע הוא לסטודנטים ולכן ההתחייבות רק לשנה ולא לשנתיים
2. החבילה כוללת טלוויזיה, אינטרנט במהירות 1.5M, טלפון של הוט עם 2000 דקות שיחה, ספק אינטרנט.
3. מחיר החבילה הכולל- 287 ש"ח.
4. במידה וארצה להתנתק במהלך ההתחייבות (שנה אחת) אחוייב ב-180 ש"ח.
5. חודש ראשון חינם בטלוויזיה.

החל מהחיוב השני (חודש ראשון חינם) נודע לי כי אני מחוייבת ביותר כסף- 308 ש"ח לחברת הוט מדי חודש, פלוס 10 ש"ח לספק האינטרנט. סה"כ 30 ש"ח יותר מאשר בחוזה.
לאחר אינסוף שיחות טלפון נאמר לי כי לא ניתן לתת לי את המבצע שבחוזה ואזוכה בחודש חינם בטלוויזיה.
כעת סיימתי שיחה עם נציגת שירות בה נאמר לי כי בתום שנה, מחיר הטלפון עולה מ-35 ל-59, ועלי להתחיל לשלם לספק (מבדיקה נפרדת- סכום של כ-40 ש"ח בחודש). בנוסף נאמר לי כי אני מחוייבת לשנתיים ולא לשנה ואם ארצה להתנתק עלי לשלם 300 ש"ח "החזר הטבה".
לא מספיק שבמשך שנה אני משלמת יותר ממה שהסכמתי בחוזה,זוכיתי בסך 230 ש"ח בעוד 30*12 הם 360 ש"ח,כעת המחיר של החבילה עולה ואני מחוייבת להשאר עם החברה?
ברצוני להתנתק לאלתר מחברת הוט, ואינני חושבת שעלי לשלם להם שקל נוסף על כך.
אשמח לספק העתק חוזה לכל הדורש.
כספי סוג הנזק :
ניתוק מחברת הוט ללא עלות נוספת פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
צר לנו על אי ההבנה שחלה.
לאחר מספר שיחות שנערכו עם הלקוחה קיבלה את הצעתנו לתשלום מחצית סכום החזר שווי הטבה.


תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה