|
|
|
|
|
|
לגבי תלונה 10373 |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אמנם לא היה לי זמן להתייחס לנושא כבר הרבה זמן אך אני חוזר לתלונה הנ"ל.
להזכיר- התלונה הייתה על מתן שירות מכירה גרוע - והמענה היה שלא היה ללקוח (לי) צורך בשרותים.
אך מה לעשות שהתקשרתי שוב (לפני כחודש) לשירות המכירה ורציתי אפשרות של התקנת אינטרנט בדירה, כחלק מפיילוט של העברת תשתית האינטרנט מבזק לכבלים (אנו יושבים כרגע על 8 MBPS ) .
כלקוח פרטי רצו ממני כרטיס אשראי- אך מכיוון שהביצוע הינו למוסד ולא אלי, פניתי כלקוח עסקי ורציתי שיבוא טכנאי לבדוק אם יש תשתית בבניין והאם ניתן לבצע התקנה ללא שינוי בתשתית.
עד היום לא חזרו אלי.
נא לחזור אלי - אהוד- 050-8762477
|
נא לחזור אלי עם פניה של טכנאי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
חברת HOT |
שם ותפקיד: |
חברת HOT משקיעה משאבים רבים על מנת להעניק למנוייה את השירות הטוב ביותר והציבה לעצמה את תפיסת השירות האיכותי כמטרה וכיעד.
פנייתו של הלקוח נמצאת בטיפול מולו.
חברת HOT תשמח לעמוד לרשותו בכל פנייה ושאלה נוספת. |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|