פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
חתמתי על חוזה כולל של אינטרנט+כבלים+טלפון עם סוכנת של החברה בשם נופר.
אך כשדיברתי עם סוכן של החברה התברר לי שפרטי המבצע עליהם סיכמתי עם הסוכנת היו שקריים, ובנוסף, פרטים רבים עודכנו לא נכון במחשב החברה. לדוגמא, סוכם על VOD פתוח לשנה, והעניין לא בוצע. סוכם על 2000 דקות של שיחות חינם לבזק ולהוט, ואחרי חתימת החוזה נתבקשתי להוסיף 35 שקלים כדי שיפתחו לי את הקו לשיחות חינם. המבצע עודכן כהתחייבות לשנתיים, בעוד אני חתמתי על התחייבות לשנה.
כשהתקשרתי להתלונן, העבירו אותי מנציג לנציג. כשהובטח לי שנציג יחזור אליי, לא זכיתי לקבל טלפון בחזרה, ונאלצתי לפנות שוב, ולהמתין זמן ממושך על הקו בזמן שנציגי השירות, שעובדים בצורה מאד לא יעלה יבדקו את פרטי המבצע.
בשנה שעברה היה לנו רק קו טלפון ואינטרנט, ולא היו בעיות בשירות. אני ממליצה לכל מי שמתכוון להתחבר לכבלים לשקול היטב לאיזה חברה מתחברים.
כספי סוג הנזק :
ביטול החוזה פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה