|
|
|
|
|
|
חיובי יתרשמקורם בהונאה (במקרה הרע) ואו חוסר שקיפות(במקרה הטוב") |
נושא התלונה: |
כ"ץ אילנה |
שם/כינוי: |
יום שני 20 נובמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
גיליתי שהוט שולחת ידים לכיסי וגובה ממני מינוי לVOD ללא כל התרעה מצידה.
נציגת השירות טוענת להתראה לחיוב על המסך (לא נמצא)..
מבקשת זכוי כספי בחשבון ולא 3 חדשי מינוי חינם
תלונה 2 ..בתחילת יוני 2006 סוכם עם נציגת השרות על מחיר של 207 ש"ח לחבילה של טלויזיה בסיס +2 ואינטרנט , בחיוב הופיעה תוספת של 10 ש"ח בשיחה עם נציגת השרות נאמר שהתעריף שהוצע הוא לגלישה של 750 ולא 1.5 עובדה שלא נאמרה לי בשום שלב .
|
עגמת נפש+ |
סוג הנזק : |
החזר כספי מלא על ההפרשים + שקיפות מלאה בסעיפי החוז |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
HOT |
שם ותפקיד: |
אנו נוהגים בשקיפות כלפי לקוחותינו ובהתאם נשלח ללקוח העתק של תנאי המבצע אליו הצטרף. כמו כן עקב אי הבנה בנושא ה-VOD הוחלט לזכות את הלקוח על חיוב שירות הVOD בשלושת החודשים האמורי, לשביעות רצונו. |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|