פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובי יתרשמקורם בהונאה (במקרה הרע) ואו חוסר שקיפות(במקרה הטוב") נושא התלונה:
כ"ץ אילנה שם/כינוי:
‏יום שני ‏20 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
גיליתי שהוט שולחת ידים לכיסי וגובה ממני מינוי לVOD ללא כל התרעה מצידה.
נציגת השירות טוענת להתראה לחיוב על המסך (לא נמצא)..
מבקשת זכוי כספי בחשבון ולא 3 חדשי מינוי חינם
תלונה 2 ..בתחילת יוני 2006 סוכם עם נציגת השרות על מחיר של 207 ש"ח לחבילה של טלויזיה בסיס +2 ואינטרנט , בחיוב הופיעה תוספת של 10 ש"ח בשיחה עם נציגת השרות נאמר שהתעריף שהוצע הוא לגלישה של 750 ולא 1.5 עובדה שלא נאמרה לי בשום שלב .
עגמת נפש+ סוג הנזק :
החזר כספי מלא על ההפרשים + שקיפות מלאה בסעיפי החוז פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
אנו נוהגים בשקיפות כלפי לקוחותינו ובהתאם נשלח ללקוח העתק של תנאי המבצע אליו הצטרף. כמו כן עקב אי הבנה בנושא ה-VOD הוחלט לזכות את הלקוח על חיוב שירות הVOD בשלושת החודשים האמורי, לשביעות רצונו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה