זלזול ואי התייחסות בפניית הלקוח |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
ב"ש |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אני פונה אליכם שוב בהמשך לתגובה שקיבלנו מחברת הוט.לפי טענת החברה היא לא הצליחה לאתר אותנו למרות שהשארנו את כל הפרטים,כולל שם,כתובת,ד"א,טלפון ועוד.בעקבות התגובה פניתי ישירות להוט דרך האתר שלהם.כמובן גם לאחר פנייה זו אף אחד לא חזר אלינו.אף פעם לא נתקלנו בזלזול כזה כלפי הלקוח.החברה מחתימה את הלקוח על התחייבות ושוכחת שהוא קיים.בכל הפניות לשירות לקוחות הובטח שיחזרו אלינו ועד היום אין שום תגובה.
|
כספי,עגמת נפש, |
סוג הנזק : |
חזרה מיידית של נציג הוט,התנצלות ופיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|