תנאי הצטרפות כמנוי |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בסוף אוקטובר בתחילת שנת הלימודים באוניברסיטת ת"א קיבלתי הצעה להצטרפות ללקוחות HOT בטלויזיה בטלפון ובאינטרנט. העברתי את פרטי לנציג מכירות במקום. נציג HOT הבטיח לחזור אלי לפני המעבר לדירה החדשה באמצע נובמבר.
משלא חזרו אלי, פניתי מיוזמתי לנציג מכירות HOT בטלפון. הוא הציג לי את נתוני מבצע הסטודנטים וקיבלתי את הצעתו. סיכמנו שהנציג יחזור אלי למחרת כדי לקחת את פרטי החיוב. משלא חזר אלי למחרת פניתי שוב אל מוקד המכירות הטלפוני לקיים את העסקה.
אז נעניתי כי המבצע אינו בתוקף עוד.
ברצוני לקיים את העסקה בתנאים שהציעו לי בתחילה מאחר ולא נמסר לי שמועד פקיעתה חל לפני תאריך בו קבענו לחתוםפ את העסקה.
כמובן שסבלתי מטירטור מיותר, ניתוקי שיחות, המתנה ארוכה, יחס משפיל, והבטחות שווא. סירבו להעביר אותי אל אחראי המשמרת או אל ממונים אחרים.
סירבו למסור לי דרך ליצור קשר עם נציגות תלונות הציבור של HOT.
למזלי כל הפרטים של השיחות, שמות הנציגים רשומים וחלקם אף מוקלטים.
חבל שצריך להגיע למצב של תביעה כנגד HOT בשביל להכריח אותם לקיים חוזה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
הצטרפות בתנאים המובטחים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|