פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירותי הטלפון של חברת הוט נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏21 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
כל הארץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
ברצוני שמכתב זה יגיע לפניות הציבור של "הוט" שירותי הטלפון!

אתמול התקשרתי לשירות לקוחות לאחר שתקופה ארוכה יש לי תקלות בקו הטלפון של חברת "הוט", שלשום היה פה מפקח מטעם חברת הוט שמצא לנכון לשים קופסא לאחד המפצלים של הקו בחוץ מפני שגשם לא ירטיב את המפצל. קבעו לי אתמול 21.11.06 טכנאי בין 15-17 , הסברתי לנציגת שירות שאני יהיה עד השעה 17 ואחרי השעה הנקובה מישהו מהמשפחה יהיה בבית וכמו כן השארתי לנציגה מספר טלפון של מישהו מהמשפחה.
סביבות השעה 16-30 התקשר אליי הטכנאי לטלפון הנייד שלי ואמר לי שהוא מגיע תוך חצי שעה, ואז שוב בסביבות 1710 לערך התקשר שוב הטכנאי ואמר שהוא מגיע עוד 20 דקות. אמרתי לא שיצלצל לאבא שלי שהוא בבית ויגיד לו וכמו כן נתתי לו את המספר נייד של אבא שלי.
למרות כל זאת , היום בבוקר אבא שלי אמר לי שהטכאי התקשר סביבות 19 לערך ואמר לי שהטכנאי אמר שהוא לא יספיק להגיע!!!!!!!
זאת פשוט חוצפה שאי אפשר לתאר , גם לחכות לטכנאי ולהפסיד חצי יום עבודה וגם לא לקבל שירות כיאות?
וכמו כן היום שאבא שלי התקשר לשירות לקוחות של הוט הוא אמר שהוא חיכה 8 דקות על הקו ואחרי 8 דקות שענו לו אמרו לו שישאיר הודעה ויחזור אליו!
אני ממש מאוכזב ושוקל להתנתק מהשירות שלכם כי זה לא שירות!!!!!!!!
תודה מראש
אוהד
פיצוי הולם! פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה