פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבית כספים לאחר ניתוק ומשיכת הנושא במשך חודשים עד היום נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:


קרית מוצקין,‏25/11/2006

לכבוד
אתר תלונה

ביטול מנוי ברחוב שונמית 4א' דירה 5
חיפה
ע"ש מרב פרדמן
טל.0523727781
(כעת לא פעיל- היא בחו"ל,אך ככה מזהים את הלקוח)


הנדון: התעללות חברת הכבלים HOT בלקוחות

בתי,מרב פרדמן, הייתה לקוחה של HOT בחיפה ובקשה להתנתק מהשרות בגלל נסיעה לחו"ל ב-26 ביוני 2006. כיון שהשרות כלל גם אינטרנט, בקשה להתנתק גם מהאינטרנט. היא נדרשה לשלם 300ש"ח קנס וכך עשתה.
הבקשה נשלחה בפקס ל-HOT ע"פ בקשתם.

אמנם,ביקשה מרב לבצע את הניתוק רק בתחילת חודש אוגוססט 2006 ואכן, הודיעו לאלין זהבי, שותפתה לדירה,שביום 2 באוגוסט בשעה 9.30 יבואו לנתק.
לא הופיע אף אחד,וגם ולא הודיעו כלום. אלין, שחיכתה בזמן המלחמה בחיפה לטכנאי, הניחה שלא באו בגלל המלחמה.

ואכן לאחר המלחמה הגיעה אלין לביתה וגלתה שאין כבלים.ניסתה לחבר על ידי ניתוק וחיבור מחדש, אין כבלים.אז שיערה שבוצע הניתוק שהיה צריך להתבצע ב-2/8 .

מה רבה היתה הפתעתנו,כאשר גילינו בכרטיס האשראי של מרב,שעוד בחודש ספטמבר ממשיכים להוריד לה תשלום של 230.52 עבור הכבלים ו- 34.68 עבור האינטרנט.

אלין התקשרה ב-17/9 ל-HOT ודברה עם מישהי בשם לאה ונאמר לה שיחזרו אליה. עדיין לא חזרו.
באחת משיחותי הרבות נאמר שהסתפקו בהודעה במשיבון של מרב (שכאמור, נמצאת מה-3 ביולי בחו"ל).

ב-21/9 החלטתי אני להתערב והנה השתלשלות העניינים עד כה :

• 21/9 דברתי עם מישהו בשם אודי. הבטיח שיהיה זיכוי מה-26/6 ואז נודע לנו שהמנוי פעיל!!!
זה מה שנאמר לי בשיחה זו וגם בשיחות שלאחר מכן עם כל אלה שענו לי בשרות הלקוחות באין ספור שיחות שבהן הייתי צריכה כל פעם לספר את הסיפור מחדש : "גבירתי מבחינתנו במחשב המנוי פעיל".כשחזרתי ואמרתי שילכו לבית ויראו שאינו פעיל התשובה חזרה על עצמה: גבירתי מבחינתנו במחשב המנוי פעיל".
• ב21/9 אמרה לי תאיר שאשלח בקשה נוספת לניתוק ואז יטופל הענין. קבלתי מספר פקס 0777078836 וגם 0777078838.
• ב 21/9 בקשתי לדבר עם מישהו בכיר ואמר לי שאי אפשר להעביר אותי לבכיר.שיתקשרו אלי.
• אכן בערב התקשרה אלי מישהי בשם לילך,אשר אמרה שאסור ב HOT למסור שמות משפחה,ולכן נתנה לי קוד עובד LILACHG. אמרה שאשלח פקס עם בקשה לניתוק נוספת למספר 0777078296. ואז החשבון יזוכה החל מה-12 באוגוסט,כי אז הוזמן סרט (יצויין שבאחת השיחות נאמר לי שהוט לא שלחה טכנאים לצפון בזמן המלחמה*).

אכן באותו יום, ה- 21/9 נשלחו 3 פקסים עם בקשה לניתוק ובציון מספר המנוי הן של שכבלים והן של האינטרנט ע"פ ההנחיות של לילך.
• ב-25/9 כיון שלא שמענו שום דבר, שלחתי עוד פקס מהדואר שעלה לי 7.10 ₪.

• ב- 26/9 שעה 8.00 צלצלתי לשאול מה קורה.ענתה לי מישהי בשם ליאת ב.נ., שאמרה שלא הגיע שום פקס ושאשלח למספר 0777078434. אחרי כשעתיים הודיעה לי ליאת שאכן הגיע הפקס!!!ותוך שבועיים נקבל זיכוי מה12/8 כפי שהובטח על ידי לילך הבכירה.

בינתיים הודיעו לאלין שיבואו לקחת את הממיר וקבעו ל-5/10.
• 5/10 אכן באו ולקחו רק את הממיר ועל האינטרנט אמרו לה שתלך לעמדת HOT בגרנד קניון ותחזיר את המודם בעצמה!!!!

• 5/10 שעה 18.55 אני מדברת עם מישהי בשם ענת שאומרת שאין הוראה לנתק את אינטרנט..…ושהזיכוי הוא רק לגבי הכבלים. אני מבקשת שוב לדבר עם לילך הבכירה.אמרה לי ענת שהיא תחזור אלי. עד היום – לא חזרה.

• 9/10 בבוקר – אני מדברת עם הילה,אשר מבטיחה לטפל אישית בנושא ניתוק האינטרנט.עד עכשיו לא שמעתי ממנה.

• 17/10 שעה 17.40 שירן תבדוק ותחזור. לא חזרה.

• 17/10התקשרה ליאת ב.נ. , שבזמנו הבטיחה לטפל אישית, ואמרה שתבדוק למה עדיין מחייבים על האיטרנט. עדיין לא שמענו ממנה.

• מגיע חשבון חיוב עבור ספטמבר!!!!!
• 20/10 מגיע אי מייל ממרב באוסטרליה ,שעדיין ממשיכים לחייב אותה!

• 24/10 שעה 8.30 צלצלתי שוב. העבירו אותי ממנוי מוצקין למנוי, חיפה. השעה 9.11 ואני עם נופר מאשרת שממיכים לחייב על האינטרנט. המתנה. לאחר ההמתנה - הבטיחה ניתוק וזיכוי ולחזור ביום חמישי הקרוב.טוענת שלא ייתכן שאמרו שישי להחזיר את המודם בגרנד קניון. שתוך 48 שעות יתקשר נציג ניתוקים.

• 24.11 קבלנו חיוב 68.35 ש"ח על אינטרנט בחודש אוקטובר !!!!!

אם זו לא התעללות בלקוח , אני לא יודעת התעללות מהי.

כמובן שגם נאמר שאי אפשר לשלוח בכתב את מה שהובטח, "כי התוכנה לא מאפשרת". קובע רק מה שהעובדים בשרות הלקוחות רושמים במחשב. בגלל זה ,למרות שהודיעו לאלין שיבואו לנתק ב2/8,לי נאמר שאין דבר כזה, שזה לא רשום.

1. האם לקוח הוא בחזקת שקרן בעיני HOT ?
2. מה פרוש הדבר שאי אפשר להעביר שיחה לבכיר?
3. מה זאת אומרת שאסור למסור שם של האדם שמדברים אתו?
4. מדוע לא חוזרים ללקוח למרות ההבטחות?
5. למה אי אפשר לשלוח סיכומים בכתב?
6. האם פקס שנשלח למחלקה מסוימת לפי הנחית HOT לא ניתן להעבירו הלאה במקרה הצורך?
7. כאשר בקשתי כתובת של מנכ"ל HOT נאמר לי שאסור להם למסור כתובת. האם HOT הוא אירגון וירטואלי שאין לו כתובת?

נראה לי שמגיעים למרב פצויים על עגמת נפש ,בעיקר שעדיין לא נפתרה בעיה.

אנא ,התערבותכם.מעבר לעניין הפרטי זהו מקרה של זלזול מופגן בלקוחות של חברה גדולה שמצפצפת על לקוחותיה.


בברכה ובתודה מראש,

שולה פרדמן
הרב קוק 11
קרית מוצקין
0523205875

נ.ב. כיון שבתי מרב חזרה מחו"ל אפשר גם לפנות אליה בטלפון 0523727781
עלבון סוג הנזק :
שיפסיקו לגבות כספים ושיפצו את מרב על עגמת הנפש ,ע פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
צר לנו על אי ההבנה באם היתה. ראוי לציין כי בתאריך ה-11 באוגוסט עדיין נרשמו הזמנות של הלקוחה ב VOD לכן זוכתה מיום 12.08.06 ועד יום הניתוק.



תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה