פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב הניתוק וגביית קנס לא מוצדקת נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 20/9/05 התחברתי לחברת הכבלים הוט, למבצע שנציג השירות ציין בפני שאורכו כשנה. כמו כן, ביום זה בא טכנאי חברת הכבלים להתקין את התשתית בביתי, והחתים אותי על מסמך התחברות בו לא צוינה התחייבות כלשהי, פרט לסכום התשלום החודשי.
בתאריך 17/9/06 יצרתי קשר עם חברת הכבלים וביקשתי להתנתק משירותי הטלוויזיה והאינטרנט, נציג השירות מסר לי בתגובה כי הוא לא מוסמך לנתק אותי אלא רק נציג בכיר יותר. החל מתאריך זה התקשרתי מדי יום לחברת הכבלים במשך שבועיים וחצי ועברתי מסע טרטורים מנציג למשנהו, עד שנותקתי חלקית. יש לציין כי כבר ב-19/9/06 הפסקתי להשתמש בכל שירותי חברת הכבלים.
רק כשבוע וחצי לאחר השיחה הראשונית (ב-26/9/06) נאמר לי שעל מנת להתנתק יש לשלוח פקס עם בקשת התנתקות. לאחר ששלחתי פקס כזה בפעם הראשונה נאמר לי כי הוא הגיע ללא תמונה, ועל כן אי אפשר לנתק אותי. (מדוע לחייב אותי אפשר בשיחת טלפון אחת פשוטה ולצורך ניתוק צריך פקס?). למחרת ב-27/9/06 שלחתי פקס נוסף, ורק ב-3/10/06 הגיע נציג השירות לנתק אותי. אך מה? מסע הטרטורים של חברת הכבלים לא הפסיק כאן, והטכנאי טען שהוא אמור לנתק אותי רק משירותי הטלוויזיה ולא משירותי האינטרנט, למרות ששניהם צוינו בפירוש במכתב. לא עזרה לו שיחה לנציג השירות,שאישרה את דברי והמשכתי להיות מחויב על שירות האינטרנט.
מכיוון והם איבדו את הפקס, הם גם ביקשו ממני לשלוח פקס ניתוק נוסף, ולבסוף שירות האינטרנט נותק רק ב-9/10/06.

בסופו של דבר חברת הכבלים חייבה אותי גם על קנס ניתוק בסך 320 ₪, מכיוון שהפסקתי את המבצע לאחר שנה במקום שנתיים, למרות שמעולם לא חתמתי על מסמך שמציין שיש לי התחייבות כלשהי. מלבד זאת כאשר דיברתי עם נציג השירות הנני סמוך ובטוח, וכך גם ציינתי לפני שהוא ציין בפני כי אורך ההתחייבות היא שנה בלבד.
מעבר לקנס הלא מוצדק, חויבתי בתקופות מיותרות של שבוע ומעלה על שירות הכבלים והאינטרנט.
פרטי המנוי: שם: מכלוף ביטון.
טלפון: 09-8619598.
כתובת: אהרונוביץ' 40, נתניה.

בתודה מראש, שמעון ב.
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה