פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מצג טרום חוזי מטעה, בהצטרפות לחברת הוט נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:


מ.ל.ב.
הנדון: מכתב תלונה

1.בתאריך: 12.11.06 הגיע לביתנו נציג חברתכם, רועי מור.

2.נציגכם מר מור הציג את פרטי מבצע ההתחברות לחברתכם אשר באו לידי ביטוי בכתב ידו בחוזה ובין השאר כללו את הנושאים הבאים:
2.1.החלפת קידומת מספר הבזק אולם המספר יישאר ללא שינוי.
2.2.ערוץ הבריאות ללא הגבלת זמן.
2.3.VOD+HBO חצי שנה חינם מדמי מנוי (כולל צפייה בסרטים).

3.שבוע לאחר חתימת החוזה הגיע טכנאי מטעמכם וחיבר אותנו לחברתכם.

4.לאחר שהטכנאי סיים את עבודתו קיבלתי טלפון מאשתי אשר הודיעה, כי מספר הטלפון שברשותנו השתנה והוחלפה סיפרה בנוסף לשינוי בקידומת.

5.באותו יום כאשר חזרתי לביתי נוכחתי לדעת שערוץ הבריאות אינו פתוח. התקשרתי לנציגת חברתכם והיא אמרה לי כי אינה רואה שום הוראה לפתוח את ערוץ הבריאות וכמו כן, אין שום הוראה לגביי VOD+ HBO, וביקשה ממני לפנות לנציג על מנת שיפתור את הבעיה.

6.למחרת התקשרתי למר מור והוא הבטיח להסדיר את הנושא באופן מיידי אך לצערי לא נעשה דבר. חשתי שפניותיי למר מור נופלות על אוזניים ערלות, ויזמתי פנייה נוספת לשירות לקוחות והצגתי בפניהם את טענותיי.

7.לאחר טלפונים רבים לחברתכם למימוש ההבטחות שפורטו החוזה, נודע לי מנציג החברה כי ערוץ הבריאות נפתח, אך לתקופה של 3 חודשים. ערוץ ה-VOD+ HBO פתוח גם כן, אבל! אך ורק בכדי לראות את סוגי הסרטים ולא באשר לצפייה בסרטים שכן פעולה אחרונה זו כרוכה בתשלום נוסף. הבהרתי לנציגכם כי דברים אלו סותרים את האמור בחוזה ואני דורש לכבדו לאלתר כפי שנחתם עימי ללא הגבלות וסייגים אלו. דרשתי לשוחח עם נציג בכיר ושיגרתי בפקס את החוזה, שאמור היה להיות סרוק במחשבכם.
8.באותו היום חזרה אליי גברת נטלי שהציגה עצמה כמנהלת המוקד והבטיחה לטפל בדרישותיי ולחזור עם תשובות ברורות. לגבי שינוי מספר הטלפון חזרה אליי נציגה וקבענו שנדבר לאחר מספר ימים.
אך לצערי אף אחת מהנציגות לא חזרה אליי עד היום.


9.לאור האמור לעיל עולה כי נציג חברתכם פעל בחוסר תום לב. הניסיון הכושל שלי עד היום להסדיר את הנושא עלו לי באין ספור טלפונים, טרדה ועוגמת נפש.
מיותר לציין כי מר רועי מור הינו שלוח של חברתכם וכי אתם נושאים באחריות למעשיו.


10. אני דורש את טיפולכם ללא שיהוי למימוש ההבטחות שנסובו בחוזה. באם לא תענו למכתבי זה אפנה לביהמ"ש על מנת לאכוף את זכויותיי.

בברכה,
שמעון הורוביץ



פרטי:
נייד :0545237378 / 0542060846
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה