פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הוט: טיפול בלתי ראוי בבעיה טכנית נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
פשוט חוצפה איך חברת הוט מתיחסת למנויה .
להלן פרטי הארוע:
סבתא שלי מנויה לחברת הוט היה לה בעיה אשר לא רואים טוב את הערוצים.
היא פנתה אלי בבקשה לטפל בבעיה שלה. אני פניתי לחברת הוט ואכן קיבלתי מענה מהיר, שלחו לה טכנאי וכאן מתחילות הבעיות, הטכנאי דיבר אליה בצורה מזלזלת וחוצפנית ואמר לה שהיא חייבת לשלם לו 100 ש"ח כדי שהוא יתקן את הבעיה. היא שאלה אותו למה היא צריכה לשלם לו 100 ש"ח הוא אמר לה שיש בעיה בחוטים של הכבלים והיא צריכה לשלם. היא סירבה לשלם ואמרה לו שהיא משלמת דמי מנוי חודשיים אז למה היא צריכה לשלם על תיקון שבגדר התשלום החודשי. הטכנאי אמר לה "לא רוצה לא צריך" ניתק את כל החוטים של הכבלים והלך, ככה שמותיר אותה ללא כבלים כלל.
לפי דעתי להתנהג לאישה מבוגרת ככה ,ואם היא לא רוצה לשלם על תיקון שאמור להיות בגדר אחריות הוט, לנתק אותה מהכבלים שעליהם היא משלמת זה עושק וחוצפה שאין להגדיר. שום סיבה בעולם אינה מצדיקה התנהגות שכזו לאישה מבוגרת ונכה. כרגע היא אינה רואה כלל טלוויזיה.
ניסיתי לפנות למנהל בכיר של הוט ללא הצלחה (מעברים אותי ממנהל משמרת למנהל צוות למנהל .... ) לא קיבלתי התנצלות ראויה ולכן פניתי ל yes כדי לעביר אותה מחברה שאינה מכבדת לקוחות מבוגרים. אני גם הולך לפרסם כתבה בעיתונות הרחבה .
מחכה עדין לתגובה הולמת ממנהלי חברת הוט (ולא לתגובה ממנהלי איזור חדרה שמנסים לכסות על התחת שלהם סליחה על הביטוי ! )

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה