זילזול בלקוחות קיימים ... |
נושא התלונה: |
גרינברג סימוננה |
שם/כינוי: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחר שיחה מייגעת עם כעשרה נציגי שירות של "הוט" , שנמשכה למעלה משלושת רבעי שעה , עם שתי התנתקויות באמצע , שבהן אף נציג לא טרח לחזור אלי לטלפון הנייד , אני פונה אליכם ....
השירות של "הוט" גרוע !
הם מפלים לרעה לקוחות ותיקים שלהם , לעומת לקוחות חדשים שמקבלים הטבות ומחירים אטרקטיביים , למה ?
אני מעוניינת לברר מדוע השכן שלי שהתחבר לשירות המשולב של "הוט" לפני שבועיים קיבל דיל ב: 250 ש"ח לחודש ( הדיל כולל : אינטרנט , טלפון עם 2000 דקות שיחה וכבלים ) ואילו אני , על אותו דיל אמורה לשלם יותר ?
כך הם זונחים לקוחות ותיקים שלהם ?
אשמח אם משהוא שם למעלה באולימפוס של "הוט" יטרח לענות לי ...
תודה ויום טוב ,
סימונה
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|