פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול בלקוחות קיימים ... נושא התלונה:
גרינברג סימוננה שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:

לאחר שיחה מייגעת עם כעשרה נציגי שירות של "הוט" , שנמשכה למעלה משלושת רבעי שעה , עם שתי התנתקויות באמצע , שבהן אף נציג לא טרח לחזור אלי לטלפון הנייד , אני פונה אליכם ....

השירות של "הוט" גרוע !

הם מפלים לרעה לקוחות ותיקים שלהם , לעומת לקוחות חדשים שמקבלים הטבות ומחירים אטרקטיביים , למה ?

אני מעוניינת לברר מדוע השכן שלי שהתחבר לשירות המשולב של "הוט" לפני שבועיים קיבל דיל ב: 250 ש"ח לחודש ( הדיל כולל : אינטרנט , טלפון עם 2000 דקות שיחה וכבלים ) ואילו אני , על אותו דיל אמורה לשלם יותר ?

כך הם זונחים לקוחות ותיקים שלהם ?

אשמח אם משהוא שם למעלה באולימפוס של "הוט" יטרח לענות לי ...

תודה ויום טוב ,

סימונה

עלבון סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
בשיחה טלפונית עם הלקוחה הצענו לה מבצע אטרקטיבי. הלקוחה ביקשה לחשוב ולחזור אלינו עם תשובה. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה